2012. február 26., vasárnap

FOTD-szürkés füst

Sziasztok édik :)

Elég sokáig nem jelentkeztem, az ihletmanó elkerült , néha van ez így , de most itt vagyok :) Üdv az új feliratkozóimnak , köszönöm,hogy követtek drágák :) Persze a régieknek is puszkók ám:) Szóval , tegnap lőttem pár képet a sminkemről , ezt mutatom meg, oksi ? :)



Szürkés szemeket készítettem , Max Factor kétvégű krémes szemfestékkel , a számon egy barackos árnyalatú NYC rúzs van , az arcomon essence alapozó és lovely pirosító , míg a szempilláimon kétféle szemspirál,ha valakit érdekel a részletes terméklista szívesen leírom :)

Mi mostanában a kedvenc sminketek ? :)

Puszi: Hajni

6 megjegyzés:

Kinga írta...

Huh nagyon szuper lett, gyönyörű vagy a képeken! Én mostanság natúr sminkeket készítek általában! :)

Victoria írta...

Én pont tegnap csináltam szürke füstös szemet, nagyon szép lett a sminked.:)

Thündérke írta...

annyira jó így a hajad :) és a smink is tetszik :$

E73 bioarcapolas blog írta...

Nagy jól áll Neked a szürke szín, a hajad és a smink is jó :)

csak1csajszi írta...

Nagyon jó a sminked és a hajad is :)

hajnoca3 írta...

De drágák vagytok lányok , köszönöm <3 :)