2012. február 22., szerda

Színes szerda - piros

Sziasztok édik

Új állandó rovatokon törtem a buksim , és ezt találtam ki rendszeresnek szerdára . Ezentúl minden szerda a színes szerda jegyében fog telni , lesz outfit , képek stb. A lényeg , hogy mindig fogok képet készíteni egy adott színhez kapcsolódó kedvenceimről . Ezek bármik lehetnek , sminktermékek, ruhák , aranyos dolgok , képek .

Az első szín , amire a választásom esett a piros , ennek csupán annyi az oka , hogy ma piros felsőt viseltem :)




Hát ezek lennének az én piros kedvenceim . Az üvegkaspó a virággal amit még a barátomtól kaptam Valentin napra , H&M-es felső , két rúzs az egyik Maybelline a másik pedig Avon . Két lakk , Avon és Essence. Pirosítók miss rose és lovely, gyűrű Rossmann. A szív plüss pedig örök kedvenc és édi kategória :)

Hát ez lett volna a színes szerda :)


Puszi: Hajni 

Nincsenek megjegyzések: