2012. február 4., szombat

A kék kedvenc

Sziasztok lányokfiúk !

Ma megmutatom nektek az új kedvenckémet , ami nem más , mint egy gyűrű :) Mostanában rákattantam a gyűrűkre , elkezdtem gyűjteni őket , főleg a nagyobbakat , amik eléggé fel tudnak dobni egy ruhát vagy összeállítást . A rossmannban mégjobban leakciózták az ékszereket , így 1490 Ft helyett !! 250 Ft-ért lett az egyém ez a kis édes kékes .






Szóval ő lenne az új kis kék kedvenc . Más gyűrűk nagyon nem voltak , és ezt amúgy is tök régen kinéztem már , de azért valljuk be , hogy 1490 Ft-ot nem ér meg , az sok érte , ezért vártam , és milyen jól tettem , hiszen a pofátlanul nagy összeg töredékéért jutottam hozzá és lett az enyém :) Nézzetek be ha van időtök és valami bizsut vagy kiegészítőt szeretnétek , mert még elég sokminden csillogott villogott az akciós 250 Ft-os feliratú kör alakú állványon , a hajcuccokon át a bizsukon keresztül minden :)


Ti vettetek velemi szépséget mostanában , ha igen mit ? Írjátok meg , vagy linkelhettek is , kíváncsian várom !

Sok puszi tőlem : Hajni

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Persze én nem láttam a rossmannban :( baromi jól néz ki *-*

hajnoca3 írta...

Szerintem nézz körül , még lehet találsz :)