2012. február 18., szombat

Az új cosmo és glamour magazin

Sziasztoook édik

Megjelentek a stílusmagazinok , kapkodja az ember lány a fejét , nos melyiket is vegyem meg ? Én végül a cosmopolitan és a glamour mellett döntöttem . Hoztam egy kis ízelítőt belőlük , mert úgy érzem elég jól sikerült számokap kapunk most :) A képek webcamosak sajnos , a fényképezőm lemerült és nincs időm kivárni míg feltölt az elem :)



A cosmo egyik oldala , gyűrűmustra


sminkek lépésről lépésre


Az újsághoz ajiba jár egy óra ha a nagy alapút vesszük meg , kék , fehér , fekete és pink színben elérhető , már akinek . Ugyanis én végigjártam 6 , azaz hat darab újságárust , a legtöbb helyen csak fekete és fehér óra volt , egyetlen egy helyen volt kék , így arra lecsaptam . A glamourhoz trendbiblia van , érdemes átlapozni azt is , tetszetős :)


GIF animations generator gifup.com

Pát intek nektek :) Ti megveszitek vagy vettétek valamelyiket ? 

Sok puszi : Hajnóca 

9 megjegyzés:

Vikii írta...

én is megszeretném venni majd mind a kettőt, de lehet h előbb a cosmot veszem, mert abba most órát adnak :) nekem a pink tetszik nagyon. hogyan lehet amúgy bekapcsolni? mert láttam h nincs neki kapcsolója :O

Renii írta...

Én Cosmot vettem, de a kicsit, ez az óra nem az én stílusom. Glmaourt elég régóta nem veszem, mostanában nem tetszik már annyira. :/

T írta...

Én is megvettem mind a kettőt, rózsaszín órával a Cosmot, nekem nagyon tetszik.
@viki: ha kiszeded a gumiból az óra számlapját (egyszerűen kipattintható aztán vissza), ott tudsz elemet cserélni benne.

Névtelen írta...

Én fehérben vettem meg. nekem nagyon bejön.. Szerintem az eddigi legjobb ajándék. :)

Felénk csak kék és fehér volt, pedig én pinket vagy feketét szerettem volna, de 4 újságos után feladtam :)

hajnoca3 írta...

Hát lányok , én is pinkre vadásztam de hiába . voltam 6 helyen , de mindenhol csak fekete és fehér volt , mondom egész veszprémben ez az egy , azaz 1 !!!!! db kék óra volt amit én még megtaláltam és visszamentem érte -.- Ha valakinek nem kell a pink óra szívesen veszem a felajánlásokat *.* :D Amúgy aji volt idézőjelesen az újság mert nem én fizettem , csak felkutattam :)

hajnoca3 írta...

Viki , nekem alapból járt az órám , mg a többi is amiket láttam , szóval míg le nem merül az elem nem neked kell bekapcsizni :)

Thündérke írta...

Hú lehet, sőt biztos, hogy az óra miatt meg kell vennem :O pink színben :D köszi, hogy írtál róla!

hajnoca3 írta...

Remélem találsz pinket ! Majd muti képet róla annyira megnézném :)

Liza (Cattitude blog) írta...

szia.
én mindig csak cosmot veszek :))))) imádom... és most az óra hozzá:DD feketét skerült szereznem.
van egy bejegyzés róla nálam ha érdekel.

üdv c-attitude.blogspot.com