2012. február 5., vasárnap

Az első ál sebem - berepedt és törött vérző körmök

Sziasztok

Ma rendkívüli eset áll fent , ugyanis két bejegyzéssel készültem nektek ! Kipróbáltam , hogy milyen is ál sebet készíteni , pontosabban betörött vérző körmöket ! Nézegettem erről videókat , amit be fogok linkelni , ezek adták a alapötletet , de a saját eszközeimmel igyekeztem élethűt alkotni , elég undi lett mondjuk , e hát a valóságban is az lenne :D

Hát így sikerült ! A képek kattintásra nőnek , és jobban kijönnek a részletek ! Mivel nekem nincs és ne is volt soha művérem és egyéb ilyen spéci cuccaim é felszerelésem , mert igazából eddig nem is foglalkoztam ilyennel , d ma elkapott a gépszíj , érdekes , így körömlakkal , műkörömmel , rúzsokkal és szájfénnyel dolgoztam , e szerintem ezek is jól építhetőek és használhatóak ilyen célra , csak a megfelelő árnyalatokat kell kiválogatnunk !




( Ti mivel szeditek le , vagy hogyan ha a sötét lakk lemosáskor bemegy a körmeitek alá  ?Mielőtt nekiláttam egy sötétbarna essence lakkot mostam le, bement a körmeim alá és nem bírom kiszedni , így gyászolnak a körmeim , tippeket várok légyszi :) ) Szóval most majd befestem a körmeim , hogy ez ne látszódjon , mert hiába mosom alatta nem jön le ...


Ezeket az eszközöket használtam fel hozzá : 

Sima műköröm , bárhol kaphat , drogériákban pl, eurós botokban
Ajakecset
Kisolló
Avon piros körömlakk
Rúzsok ( catrice , Avon )
Piros szájfény



Itt már a mű is odatippent az alkotóelemek közé

Nektek mi a véleményetek , élethű valamennyire ? Őszintén várom a véleményeteket , mert szeretnék fejlődni , szeretem visszajelzéseket , a kommenteket , és ha beszélgettek velem :)

Puszi lányok <3 : Hajni

6 megjegyzés:

Viktória (shake it up) írta...

Szia! Én egyáltalán nem értek hozzá, de nekem nagyon tetszik! Mindig elképedek, hogy valaki ilyeneket tud csinálni, ügyes vagy! :)

csak1csajszi írta...

Amikor először ránéztem,azt hittem történt veled valami... :(( :D rosszul is lettem..

Thündérke írta...

Basszus majdnem rosszul lettem :S xD annyira undorodom az ilyen sebektől a filmekben is xD wááááá XD

hajnoca3 írta...

Szija

Örülök hogy tetszik ! nem nehéz, próbáld meg ! :)

hajnoca3 írta...

Bocsi , szegényem :)

hajnoca3 írta...

Neharizz :D tényleg undi na :D