2012. március 2., péntek

Szeretném őket - avagy hódít nálam a macskaláz

Sziasztok drágáim !

Ismételten elnézést a szünetért a posztok terén , de igen nehéz időszakban leledzem , suli , meg egyéb gondok , sajna a blogocskámra kevés időm jut , de nap mint nap olvasom a többi bloggerinát ám :) Kezd eljönni a jóidő , süt a nap , a madarak csicseregnek és egyre inkább a nyáriasabb , nyitottabb cuccok felé húz a szívem :) Teljesen , totálisan belehabarodtam a párduc mintás dolgokba ! Olyan szinten menthetetlenül , hogy kb egy hete egy nyamvadt leopárd mintás sima topra vadászom , de egyszerűen nincs :D De komolyan ..... Amint lesz máris lecsapok rá és örökké elválaszthatatlanok leszünk , én már érzem :)





 Istenem , ha őt levadászhatnám *.*
Ő plusz egy , ez a táska valami csodás ! Éppen a leos képeket kutattam mikor megláttam és áh <3

Szóval rettegjenek a ruhadzsungelek leopárdjai , mert elindultam , és időt és energiát nem sajnálva vadászok... nappal , az éj leple alatt is és mindig :D

Nektek mik most a kedven mintáitok vagy motívumotok ami az öltözködéseteket is befolyásolja? :)

Sok puszi : Hajncsi

3 megjegyzés:

toppencs írta...

én a minap szereztem be egy leopárd mintás felsőt a new yorkerbe és már most imádom :-))) Jó kis poszt lett^^

Dia írta...

az szmt-s turiban volt egy ilyen mintás ceruzaszoknya, nézz fel hátha még ott van:) topnak is elmegy amugy:)

Annie4040 írta...

Nekem nagyon sok párducmintás felsőm volt, kb. 15 éves koromban jött el nálam ez a mánia. Volt piros alapon fekete foltokkal, lila verzióval, sima barna, volt pulcsim is belőle. A pulcsit akkoriban már cikinek tartottam és kidobtam, ilyenkor meg bánom, mert újra divatba jött :D
Amúgy a blogomon nagyon sok párducmintás cuccot láthatsz :)
A japánok nagy mániája, főleg a párducmintás kabátokra vannak rákattanva. :)
Nézz be ha gondolod. :)
Pusz