2012. március 21., szerda

Rákvörösre ,, égetett " az arcmaszk - avagy mivan ?

Sziasztok

Pórul jártam , nem kicsit , nagyon . Egyik nap nézelődtem a rossmannban , és örömmel vettem észre , hogy az orchideás arcmaszk , ami négy alkalomra elegendő 199 Ft-ra lett leárazva . Hú mondom de fasza lesz , megveszem , lehúzza a pattanásokat és táplálja a bőrömet mégjobban a teafaolajos szappankám és sunfleur éjszakai krémem mellett . Aha , persze , meg ahogy azt megálmodta a kiskirálylány. Felkentem , ahogy illik minden rendje és módja szerint , majd 5 perc elteltével kb ( 10-15 p a hatóideje ) elkezdett veszett mód égni a fejem , már kellemetlen módon . Ezért mentem , belenéztem a tükörbe és majdnem elájultam . A fejem a vörös minden csodás színét magáraöltötte , szép körvonalban kirajzolódva ahol a kicsikét felkentem . Azonnal lemostam , de a vörösség nem enyhült , ragaszkodó a dögje . Áttöröltem babapopsi törlő kendővel , majd bekentem az éjszakai krémemmel , ami némi hűs érzést adott ideig óráig , de az eset után fél órával még most is rákvörös égő fejjel gépelem ezt nektek . Nem tudom mi lehetett  a problem , allergiás lehetek rá ?Vagy szimplán ilyen ez a termék ? Nem tudom. Mindenesetre a zacskón az áll , hogy ökológiailag tesztelt a termék .....

 Itt vettem észre , sajna a vaku miatt nem adja vissza , ennél sokkal sokkal sötétebb volt élőben , képzelhetitek , a fejemen is látszik szerintem , hogy hogy állok a dolgokhoz :D 


Itt már a lemosást követően egy 10 perc elteltével , még mindig ugyanolyan piros .....


És itt ez a ,, csodás " termék , ha tehetitek , messze kerüljétek el , nem tudom másnál is ilyen-e , de inkább nem kísérleteznék .


Használtatok már ilyet ? 

Puszi : Hajnitok

8 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...

Nos, ez nem semmi!
Vajon mit tartalmazhat ami ilyen erős allergiás reakciót váltott ki? :(((

Makeupcakes írta...

:( Allergiának tűnik. Jobbulást!

Annie4040 írta...

ú de durva :/ basszus, szegényke.
hát akkor ezeket a maszkokat jó messzire kerüld most el. Írd ki jól , hogy mik az összetevők, aztán hátha rájössz, hogy melyikre vagy allergiás.

Velvet FizZ Blog írta...

Én az Alterra arcmaszkból az aloe verásat próbáltam ki tegnap, és nekem nagyon jót tett a bőrömmel.
Nem értem mi lehetett, szerintem is allergia. Nem lehet, hogy az orchideára, vagy a jojoba eszenciára vagy allergiás? :O Csak azt tudom elképzelni :/

Rebekah írta...

Nálam az aloeverás (!) pakolás után lépett fel hasonló reakció... szerencsére csak fél óráig tartott, de égett az arcom rendesen. Nagyon meglepődtem, m erre a legkevésbé sem számítottam... :(

Renii írta...

Én is megakartam venni ezt a maszkot, de végül nem voltam Rossmann közelben. A képeket elnézve örülök. :S Jobbulást!

Thündérke írta...

dúrca:S tuti allergiás vagy valamire belőle:S

hajnoca3 írta...

Olyan aranyosak vagytok :) Nekem vannak a legédibb olvasóim a világon ! Köszönöm a sok jókívánságot , rendbejött a bőröm :) Puszi a pofitokra !