2012. március 15., csütörtök

My first outfit video - Spring

Sziasztok kicsi báránykáim :)

Milyen csodás nap volt ma nem ? Úgy értem nagyon szép idő volt , meleg és elég volt már az átmeneti kabi , a napocska meg csak úgy szikrázott ééééés kellett a napszemüveg meg áááá :D Lementünk a barátommal a Balcsipartra , mert nekem a Balaton a riviéra , és nagyon fílinges volt ! Vittünk kis elemorzsiamotyót a hattyúknak , amiből kemény egy darabot láttunk , de kacsa meg sirály tonnaszám röpködött és volt , amikor a sirály karnyújtásniyra a levegőben elkapta a kiflicsücsköt azért az kicsit már para volt na :D Hoztam sok sok képet az outfitemről és meglepiként az első outfit videómat is :)












Hogy tetszik ? :) Úgy szeretem ám ha írtok nekem édesek :) Várom a véleményeteket !

Sok puszim : Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: