2012. március 10., szombat

I'm a little nerd .... or just a little bird ?

Szijjasztok manók !

hát kicsit vicceske lett a cím tudom , de megesik :D Igazából annyira örülök ,h megjött a cserélt geek/nerd szemcsim , hogy feldobott tegnap eléggé :) Be kell valljam , már azt hittem átvágtak és oda a cserecuccom amire cseréltem :( DE  nem és ez a lényeg :) Mindig is tetszettek az ilyen szemüvegek , meg az ilyen képek , amin ilyet viselnek , szerintem tök jópofa kiegészítő :)

 Nos így néz ki az én H&M-es kis csodám , már most szeretem jaj :D


Egyébként H&M-ben és New Yorkerben is tudtok ilyet venni , ha  jól tudom . Van olyan amiben van ,,üveg" és van amiben nincs , nekem mondjuk azok nem tetszenek . Árakat sajna nem tudok , de olyat hallottam , hogy 1500-2000 Ft körül mozognak , e-bayről lehet esetleg 1-2 dollárért rendelni ami azért jobban megéri :)

Nektek van ? Szeretitek ? :)

Puszik: Hajni

4 megjegyzés:

Móni írta...

Nekem az ilyen szemüvegek másokon tökre tetszenek, de magamon nem tudom elképzelni:D
(írtam neked formspringen!:))

Marcsi Kincsesládikája írta...

Nagyon baró ;)

Unknown írta...

Hàààt.....?

Thündérke írta...

neked tök jól áll :) bár én nem venném fel :D