2012. március 31., szombat

Blue Ivory - motd

Sziasztok lánykák és fiúk ha van aki olvas ! :)

Egyik nap egy kékes színű sminket viseltem , próbálkozom ! Egy tcw palettával készítettem , így nem lőném le a poént mert hamarosan dupla teszt várható két tcw palettával :)







Hát ilyen lett ! Igyekeztem elmosni a színeket , nem akartam éles kontúrokat. Próbálok fejlődni , de minden tippet szívesen fogadok :)

Felhasznált termékek:

alapozó: essense matt mousse
szemhéjalap: essence- your rock!
szemhéjfesték: tcw paletta ( tesztek hamarosan)
arc: essence vapmire's love pirosító ( teszt hamarosan )
szempillák: astor Heidi Klum féle :D 
Száj: ajakápoló volt , de a képek készítésekor már nincs :)

Várom a véleményeteket csajok !

Sok puszim . Hajnitok



2 megjegyzés:

Unknown írta...

Tusvonal!

Thündérke írta...

Hmm, én még pluszba tennék: highlightert a belső szemzugba, feketét a vízvonalra, fekete tusvonalat, és még egy kis ezüsttel is feldobnám a mozgószemhéjad közepét :).