2012. március 4., vasárnap

FOTD - Párducmánia a szemeken

Sziasztooook bébik


Na , nem hazudtolom meg magam , mondtam én , hogy rákattantam a leopárdmintákra , már sminket is muszáj volt kreálnom :D Nem ma készítettem , de sebaj , holnap meg megyek városba , sok csomit feladni , meg nézelődni , igaz tart még a stopp , nincs költekezés , de nézelődni csak szabad nem ? :)





Nem akartam túlzásba esni , ezért nem borítottam pöttyökbe az egész szemhéjamat , hanem a szemhéjam követő ívben kifelé vékonyítva készítettem egy sávban leocica foltocskákat :) alapként egy középbarna színt használtam , a szemzug felé arannyal kiegészítve , de most nézem a képen , hogy nem satíroztam el rendesen ott , bezzeg élőben nem látszott . Szóval felfelé egy világosabb , krémesebb barnával satíroztam , míg a szempillatövekbe egy szemfesték zselés részét használtam , így kaptam a szürke keretet :) Ha érdekelnek a termékek , szóljatok , és írok terméklistát szívesen :) Az arccsontomra bronzosító került , ezzel kontúroztam , valamint egy enyhe pír az orcákra. Számra pedig egy fényes de visszafogott kis rúzs , barackos árnyalatban :)

Viselnétek ilyen sminket ? :)

Sok puszi : Hajnika

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

húúú tökjó lett:$ imádom én is a párducmintát :)