2012. március 23., péntek

HELP- Hogy is kell ezt az oasap.com-os izét?

Szijjasztok édes picinyek !

Valaki lenne olyan drága és segítene nekem?:) Légyszi légyszi ! Sok másik csudiédes bloggerinánál láttam már,hogy ingyen cuccokat lehet szerezni egy kis reklámért cserébe , felcsillant a szemem a jó cuccok láttán mondhatom :D Beregisztráltam , kitöltöttem azt a kis 3 lépéses jelentkezést a weboldalukon , és most? Még mindig 0 dollár az egyenlegem tegnap óta , még nem aggódok :) Csak azért szeretném ha leírnátok,hogy ti hogy csináltátok, nem rontottam-e el valamit stb :)

Szóval aki ért hozzá, légyszíves segítsen nekem !!!! Nagyon szépen köszönöm :)

Ja és mutatok 3 dolgot ami nagyon megtetszett onnan :


13 dollár 

 8 dollár

 8 dollár

Várom a kedves segítségeteket :) Köszönöm  előre is tényleg !


Sok puszi : Hajnitok

7 megjegyzés:

Dia írta...

ha belinkelted nekik oda a blogodat akkor pár napot várnod kell amig megnézik és kapsz majd egy emailt hogy elfogadtak beauty bloggerjükként. viszont 300 olvaso a minimum.. de elvileg volt akinél elfogadtak kevesebbet is!:))

hajnoca3 írta...

Ó értem , a fene :( Remélem elfogadnak , még ha kevesebb dollárt kapnék is tök jó lenne :( Köszi az infót :)

Kriszti írta...

Simán elfogadnak, én 180 követőre is 30 dollárt kaptam, szóval csak lazán :)
És az első táska nálam is favorit, pont most írtam róla ebben a percben :DDD
http://rougeandstyle.blogspot.com/2012/03/newspapermintas-taska-melyiket.html

Unknown írta...

Nezd meg ezt a linket!

http://www.oasap.com/join-us

hajnoca3 írta...

Köszi ezt alkalmaztam én is :) Remélem nem szúrtam el :D

hajnoca3 írta...

Hú ugye milyen jópofa a táska ? 13 dollárért simán :P

Renii írta...

300 olvasó vagy bejegyzésenként kb 10 kommentelő kell, hogy 30 dollárt adjanak. Én 10$-t kaptam. :)