2012. március 26., hétfő

DIY top

Sziasztok

Régóta gondolkoztam egy ilyen jellegű diy projecten , hogyan is csinálhatnék valami nekem tetsző jó kis feliratos felsőt . Hát , nem kell hozzá más , mint textilfesték vagy filc , felső és ötlet , bátortalanabb kezűeknek sablon :)

I (L) my followers !

Első körben sima filccel elkészítettem a felirat alapját , majd jött a fekete festék , és voila ! A top amúgy H&M - es és pár fillér volt turkában , szóval ezért nem aggódtam érte , most ilyen totál alapdarabokra vadászom,hogy lehessen még sok egyedi feliratos felsőm , továbbá szeretnék egy mini varrógépet , szegecseket és még ékszeralapokat , mert olyan drágák a bizsuk , h olcsóbb a én hozom őket össze , sokszor kb pofonegyszerű a elkészítési módjuk :) Legtöbb helyen egy normális bizsu 1000 ft alatt nincs is , az meg azért röhej . Sokan sóhajtotok most biztos,h de ott az ebay, nos nekem nincs módon sajnos onnan rendelni így az eleve kiesik .

A szivecskén elmaszatatoltam a kék festéke3t,hogy mintás legyen :)

Sportos szetthez viseltem

Cicanci - anyától
Felső: turi-H&M + diy
Cipő: Deichmann
Kabát: Ázsia
Táska: F&F

Szeretitek a sajátkészítésű dolgokat? :)

Sok puszim: Hajnitok

4 megjegyzés:

Sunshinebarbiee írta...

hát ez nem éppen a legigényesebb... szerintem máskor használj sablon betűket és az elhelyezést is előre tervezd meg, egyébként maga az ötlet jó:)

hajnoca3 írta...

Nekem tetszik , de köszönöm a kritikát :)

Zitu írta...

De jó pofa,nekem tetszik!:)

Thündérke írta...

Menő! :D