2012. március 24., szombat

Hírmozsák - Imádnivaló tavaszi akciók !

Hoztam pár érdekességet amiket a napokban figyeltem meg , főleg a Rossmann háza táján , ezért biztosan sokatok tud róla , de azért összeszedtem őket egy csokorba , mire érdemes odafigyelni, mert baromira megéri :)

Lovely cuccok - 25 %
Szerintem amúgy is olcsók a termékeik , de így meg aztán főleg ! Az alapozójuk nem rossz , főleg nem 500 Ft-ért,én már használtam , ennyit bőven megér , főleg ha kikeverni akarjátok nektek leginkább megfelelő színt ! A lakkjain is 200Ft körül vannak és sokkal nagyobbak min az essence colour&go lakkok. A pirosítójuk , a ki pamacsos pedig isteni , imádom , mióta megvan csak azt használom:)



Loreal rúzs duó
Azt ígéri 16 órán át fent marad. Nos ezt nem tudom, de mikor reggel elmegyek a dolgomra, és késő délután hazaérek még mindig ott csücsül a számon. Néha a fehér részével érdemes újrakenni , h hidratáljon,de ennyi . 499 Ft -ért szinte ajándék ! Az eddigi legtartósabb és legjobb rúzs amit használtam !



BB krém
1800 Ft a Rossmannban. De akinek van Glamour napos kuponja , annak akár várni is édemes , mert dm-ben még később ennél is olcsóbban szerezheti meg !



Glamuor napok - ápr- 13-15.
Ha még nincs kuponfüzeted szerezz , mert jó kis akciók vannak benne ! Említeném a kedvenceimet: BB krémre - 25% , Dm 50%-os egy választott sminktermékre , Dm 50 % egy választott hajfestékre , Kallos 25 % -os kupon . Tipp : Glamour napok előtt azért olcsóbb újságokba is becsempészik ám ezt a kuponfüzetet :)

képek forrása: google

Hirteln ennyi jutott eszembe , ha még látok , kiegészítem aposztot :)

Hasznos volt ez nektek , legyen még ilyen ? :)

Sok puszi nyuszik: Hajnitok

3 megjegyzés:

suzie írta...

Nem szeretnéd kiegészíteni egy swatch-csal a loreal rúzsról?:) olyan rossz h nem látni bele

hajnoca3 írta...

Holnapra terveztem neki egy egész posztot :D Most akkor lelövöm a poént , de holnap részletesebb képek és írás lesz róla ;)

Zsuu írta...

Szia! Szeretném megkérdezni hogy hol tudok venni Lovely alapozót? Kipróbáltam mert szobatársamnak ilyen van, de ő kapta és nem tudja honnan lehet beszerezni. Válaszodat előre is köszönöm! Üdv: Zsu