2012. március 25., vasárnap

Loreal Infallible - 200 Fuchsia fix

 Erről a Loreal rúzsduóról beszéltem nektek tegnap :) Nagyon szép színekbe kapható, ez volt a kínálatból a legvilágosabb választási lehetőségem , nekem tetszik . Írtó szép a csomagolás , a megoldás , szóval ez a tükörfényű műanyag nem kelt gagyi hatást , sőt szinte fémnek nézhető.

 A baloldali rész a rúzs , felkenés után enyhén ragacsos érzésű. DE mikor rákened a fehér balzsamos részét, már abszolút nem érezhető, sőt , kellemesen sikamlós , értitek , érezhető,h így már nem szárít, igaz ezt a réteget néha pótolni kell, de a szín réteg írtó tartós. Estig fentmarad nekem, intenzíven !

 És a swatch. Képzeljétek bekentem, akáhogy vakarom, nyúzom a bőröm nem jön le ! Én ilyet még nem láttam ! Hihetetlen ! És ez 499 Ft-ért? Vicc , vicc , mennyire jó :)


Szóval kedves Loreal, ez most telitalálat volt , nálam legalábbis, máskor is kérünk szépen ilyen akciókat jó?:)

Van ilyen rúzsotok , ti is imádjátok ?

Puszik: Hajnitok

2 megjegyzés:

Csipkelány írta...

ezt én is majdnem megvettem a héten, de végül otthagytam. elég rúzsom van, de nagyon csábító!

Criollo írta...

Nekem van, egy kevésbé feltűnő színben, és én is imádom:) Tényleg baromi tartós.