2012. március 22., csütörtök

OOTD - Szoknyára fel !

Szijasztok

Nagyon tetszenek mostanság nekem a divatba jött magas derekú szoknyák . Ezért ma is egy ilyen cuccba burkolóztam , és élveztem a jó időt , jaj a napsütés és a tavasz , imádom :) Jelentem az arcom rendbejött , tén yleg allergiás reakció lehetett , szóval arra gondoltam , majd még valamivel együtt kisorsolom nektek az arcmaszkot is , ne menjen kárba , ugyanis nem hiszem , hogy másnál is gondot okozna , mert utánaolvasva sok blogger nagyon is dícséri ezeket a termékeket , szóval majd valamikor húsvét környékén tervezek egy nyusziváró játékot :) Na visszatérve , próbáltam vidám kis szettet összedobni , ezért esett a választásom a khaki szoknyához a korall felső topra , és a kis szőrikés pulcsira , amire egy DIY kitűzőt biggyesztettem , édi kismalacos :D Amúgy készítettem ilyet lilában is , majd lesz róla poszt , filléres és írtó édes :) Az ékszereket is én készítettem a szatén korall masnis gyűrűtől  a karkötőn át :) Jöjjenek a képek !







Top: Ázsia
Pulcsi - Top shop ( second hand)
Szoknya: Athmosphere ( second hand )
Hajpánt: Rossmann
Karkötő : Y
Kitűző: DIY
Gyűrű: DIY
Napszemüveg: F&F
Csizma. Ázsia


Ti szeretitek az ilyen összeállításokat? :)

Puszi nektek : Hajnitok

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

tökj ól áll a frufru:) eddig nem ilyen volt ugye?:D

hajnoca3 írta...

Nem , eddig nem ilyen volt , de köszi :D Amúgy én vágom ám magamnak a hajam :$ Ezt pl borotvával téptem meg ilyen lépcsősre most :D ( youtube vidi alapján )