2012. március 8., csütörtök

My sweet spring wishlist

Sziasztok sziveim

Először is had kívánjak minden lány és nő társamnak csodás és szeretetben , megbecsülésben gazdag nőnapot :) Én ma a tavaszi wish list-emen agyalgattam , ezt hoztam el ide a kis blogom világába. Nem rúghatok hú de nagyon ki a hámból , ezért mindenből a leginkább pénztárcabarát megoldást keresem és preferálom :)

1. Leopárdmintás top 
Volt róla egy kólön bejegyzés , had ne magyarázzam , keresem , kutatom és nem adom fel meglesz :D


2. Chanel peridot dupe
Nincs mit szépíteni , beleszerettem és kész , kell . A catricenek van egy ilyen színű dupa lakkja hozzá , majd megcsodálom a rossmannban és ha tényleg ilyen , megveszem.



3. Tavaszi cipő(K)
Egy kis leopárdmintásat túrtam ugye , vadiúj atmosphere tutyika , de kellene mellé valami magasabb sarkú is , azt majd még szeretnék kedvező áron felkutatni :)

Ez a fekete cipő maga lenne nekem a tökéletesség megtestesítője , nagyon szép és azért még zárt , de mégis velúr és ah :)

4. Csőtoppok
Azért tartom ezeket praktikusnak , mert használhatom őket csőtopként is , de akár derékszoknyaként is , ha elég hosszúak , és szerintem nagyon dögös tud lenni:)



5. A tavaszi ász körömlakk
Egy olyan essence lakkot szeretnék,ami a tavasz színét jelenti számomra, még nem néztem ki az árnyalatot , majd ott döntök

Egyenlőre ez az én kis listám , igyekeztem tényleg a fontos dolgokra leszűkíteni :) A lista még bővülhet , de max hasznos dolgokkal ,impulzusvásárlás kizárt !

Mik szerepelnek a ti listátokon ? :) adjatok tippet , szerintetek mi elengedhetetlen ilyenkor egy nő számára ? :)

Puszi: Hajnika

3 megjegyzés:

Zsanett írta...

Napszemcsiii :D

hajnoca3 írta...

Az nekem már van , de a harisnya eszembe jutott azóta , szeretnék szép tavaszias harisnyákat *.*

Thündérke írta...

nekeeeeem tavaszi magassarkú (ma ezret felpróbáltam és a 8-asból ki jön a sarkam mikor lépek:S a 37-es pedig kicsi :S megőőőrülök) Bruno Banani parfüm, Mac pirosító,mooost ezeket szeretném :$de majd lesz róla nálam is bejegyzés :$