2012. március 27., kedd

Hajnalka - a névnapi ajándákaim


Sziasztok !

Ma névnapom van ! És annyira szép dolgokat kaptam , hogy jómagam sem hiszem el egyelőre ! A leges leg gyönyörűbb ajándék a szerelmem és anyukám nélkül nem juthatna el hozzám , ő nem más mint egy kis fehér hasú afrikai törpesün. A neve Rozi , pénteken megyünk érte és már annyira várom a nagy találkozást , hogy azt el sem tudom nektek mondani ! Egy ismerős ismerősétől veszi nekem a barátom ,ilyen lesz a kicsikém , ugyanez a szín és fajta , hát nem gyönyörű és édes ? Már most imádom :D


Rozikán kívül kaptam tárgyi ajándékokat is , amik szinten csodásak , róluk hoztam képet , de majd Roziról is hozok sokat sokat , ha érdekel az új kis lakótársam benneteket !

 Ezt a csodás Vogue-os asztali naptárt szüleimtől kaptam , minden egyes képe egy csoda , egyben minden lap ( a kép ) egy képeslap , a hátulján ott a dátum hogy melyik Vogue-ban jelent meg a kép és ki az adott modell , hát nem csodás ? Egyébként keretben van , állíthatós , tehát nagyon szép dísze a szobámnak , már az asztalomon ácsorog :)

 Aztán a másik csoda szerelem ez a Chanel tatyó. Turis , eredeti. Magam sem hiszem el , hogy egy real Chanel tulaja lettem , de így van ! Tegnap megláttam , szerelembe estem vele. Elmeséltem anyukámnak , aki mag reggel adott egy keretet , hogy szaladjak a ki Chaniért :) És még ott volt , rám várt !!!!! Benne a cimke , a varrása minden , tökéletes !

És a csoportkép ! Szerelmemtől a kis süni mellé jött még Kiss Ádám könyve , róla csak annyit , hogy enyhén hülyének nézhetek mikor nyilvános helyen olvasom és mosolygok me4g nevetek :D
Aztán ott lapul még anyuméktól az essence Vampre's love pirosítója, és egy kedves barátomtól egy könyv és egy szép verses plakett :)

Nagyon köszönöm mindannyiójuknak ezt a sok szépséget , írtó boldoggá tettek elhihetitek :)

Nektek mi a kedvencetek ?

Puszik: Hajnitok

6 megjegyzés:

Kemiviki írta...

Boldog névnapot!:)
Roziról pedig rengeteg képet kérek, ha hazaér:)

Thündérke írta...

Jujj :) és mit lehet egy ilyen sünnel csinálni?:D Állja, hogy majd simogasd?:D vagy hogy képzeljem el? *-* Majd írj róla:)

bettynova írta...

A süni nagyon aranyos!!!

Victoria írta...

Boldog névnapot, a süni meg nagyon durván édes.:DDD

Névtelen írta...

Auh.. a süni..hát szerelem lett :) annyira édes, majd sok-sok képet légyszi :D

Amúgy egy sünit hogyan lehet tartani? :)

És boldog névnapot! :D

hajnoca3 írta...

Köszönöm a köszöntéseket , ma írok a pici sünikről ,mert látom érdekel benneteket is ;)