2012. március 24., szombat

Essence- a kis pelyhes akcióban !

Sziasztok !

Megmutatom nektek az essence újdonságát , a kis pelyhest , ahogy hívom már egy ideje :) Pontosan egyébként az új kollekció egyik darabja , ami a 08-as night in vegas nevet kapta . Taáló , hiszen vegasnak is csodásak a fényei , akár ennek a pelyhes lakknak. Ahogy rásüt a fény és a nap , millió kis lapos szikrát szór , nem olyan mint egy csillámos lakk , összefüggőbb és laposabb réteg , egységesebb , ennél jobban nem  tudom elmagyarázni , a képeken majd látjátok mire is gondolok !



Ez a fény az , ami a legjobban érvényesül a körmökön , mint a naplemente  nem ? :)


Szerintem szép lakk , 500 Ft körül van , ahol én néztem ott már csak egy volt ezen kívül , a másik rossmannban pedig egy sem egy nappal a kitétele után. Eléggé elkapkodják,szóval ha akartok , akkor startoljatok rá :)

Napfényben csillogva , in action ! Nézzétek meg nagyban , érdemes !

Nektek megvan ez a lakk ? :) 

Sok puszim : Hajnitok 


2 megjegyzés:

Zitu írta...

Imádom,kedvenc lett!Moyra-sat meg már bánom,hogy megvettem,nagyon nem jön be:S

hajnoca3 írta...

Nem ismerem a Moyra ilyenét ,van róla swatchod?:) Akkor jó,h nem azt találtam meg előbb :D