2013. január 15., kedd

Az essence bombaként robban- tavaszi szortiment 2013

Sziasztok Szépségeim!

Biztosan sokan várjátok már, veletek együtt én is az új essence szortimentet, igaz még a leárazások is és az előző szortiment kiszórása is babacipőben tipeg, mégis izgatottan kerestem rá az essence háza táján az újdonságokra! Nagyon pozitívan csalódtam, főleg a beauty blenderekre leszek kíváncsi, akik lila és pink színben kaphatóak, valamint az új ecsetre, ezeket biztosan be fogom szerezni és ajánlom mindenkinek, mert egy beauty blender alap hangom több ezer Ft, essence-ék pedig azért olcsóbban árulják a portékáikat, szóval biztosan jó vásárt csinálunk. Az ecseteiket pedig imádom, szóval ha kihoznának egy ilyen minőségű és árfekvésű teljes kollekciót, mint amilyen darabokban jelenik meg időközönként, én tuti vevő lennék rá!

Szemre valók:

Kapunk csodás új mono szemfestékeket, ezen kívül még 3D-s monokat is, valamint Sun club palettákat, Új szemceruzkat, az I love Extreme kollekcióba pedig egy új spirált és egy tust, ami nekem nagyon szimpatikus az óriás méreteivel, adok majd linket ahol még nézelődhettek,mert nem mindenről hoztam képet!








 BB krémek: imádom a BB krémeket, eddig hű Garnier BB olajos bőrre való fan voltam/vagyok,de ha lesz lehetőségem kipróbálom ezt is! Ráadásul több árnyalat is lesz, ha jól tájékozódtam, akkor pontosan 3 darab!




 Az XXL szájfények szépek, de engem nem hoztak lázba. A jobboshoz hasonló színben volt már egy, imádtam,de hamar megromlott, azóta nem vettem ilyet.A matt Stay all day szájfények érdekelnek, különösen a két halvány és piszkos rózsaszín árnyalat. A Rúzsok közül a pink neon szín fogott meg!


Katt a képre a nagyobb méretért!







 Lesznek még továbbá új mágneses lakkok, mágnes toll amivel akármilyen mintát szabadon kreálhatunk a körmeinkre, továbbá csillámos lakkok, alaplakk, körömreszelő, repedezős lakkok csodás árnyalatokban, valamint körömápoló lakkok!

Nos,hogy tetszik nektek az új csapat? Bevallom én pár dolgot már most a szívembe zártam, csak a pénztárcám bújik sikoltozva a sarokba:)

Köszi,hogy benéztetek, sok puszi: Hajnitok







Nincsenek megjegyzések: