2013. január 23., szerda

Nehéz helyzetek, mikor besokallsz

Vannak ilyenek sajnos. Nálam ma eljött egy ilyen. Nagyon őszinte leszek most, és nem érdekel ki mit fog gondolni, ahogy eddig sem,de mégis zavar legbelül. Igaz holnapra kialszom, de ezt most leírom, kiírom a lelkemből.

Egy ideje van egy kedves NÉVTELEN visszajáróm, na pont őmiatta lesz mostantól csak a követőim számára elérhető a kommentelés funkció. Ha problémája van valakinek velem, az a minimum,hogy vállalja azt,hogy ki ő, név nélkül dobálózni nagyon csicska dolog, és abszolút nem egy erős jellemre vall. Ez most nem csak rólam szól, sok sok másik a szívemnek kedves blogon láttam ezt. Ítélkeznek. Ítélkeztek, anélkül,hogy tudnátok valójában kik vagyunk. Miből..... abból,hogy tesztelek egy rúzst? Vagy netán abból,hogy blogsale-n nem 10.000 Ft-os cuccokat teszek ki? Nem tetszik? Iksz,X ... x , hogy írjam még le,hogy megtanulja sok ember... ember? ,,ember" .....  jobb felső sarok, gyanítom rendelkezel ennyi IQ-val, ha a gépedet be tudtad kapcsolni. Nem kértem, hogy olvass, nem kértem,hogy kövess, sem hogy hozzám szólj. Unom, unlak, gyanítom ezzel sokan vannak így.

Szóval, sok nekem kedves bloggert is bántottak már meg, ami felbosszantott. Csupán a szerencsén múlt,hogy engem csak most talált be egy senki. Senki, mert névtelen, ezért hívom így. Őszintén sajnálom, ha nem tetszik a felületem, a dolgaim, ne nézd. Másokét sem, ha sértik a szemed. Azért nem tudom ezt tolerálni, mert magamból indulok ki. Ha nekem valami közömbös, vagy nem jön be, ikszelek. Szó nélkül. Minek sértsek meg valakit, mikor ez csak az én véleményem. Persze építő jellegű kritikát elfogadok, adok ha úgy érzem tudok segíteni,de okoskodásért nem írok feleslegesen ha nem értek hozzá, de a kritikát ami érzem,hogy őszinte és jóindulatú, tanácsot ad, hasznos elfogadtam, elfogadom, a sminkes posztoknál is mindig!


Egyre gonoszabbak az emberek ebben a világban. De elgondolkodtató, nekik így jó az életük? Milyen emberek vannak közöttünk?Ez jó ok volt,hogy még jobban átgondoljam a dolgokat és észrevegyem amit látok,de nem adtam neki szót. Utálatos,hogy mindenki kétszínű, megbízhatatlan, beszólós, siet, rohan, fellök, nem segítenek az időseknek, pofátlanok és még sorolhatnám.Figyelem ezt csendben a világban, ez megy most. De ez nem jó és lesz még ennek böjtje, és én szerencsésnek érzem magam,hogy jobb vagyok ennél. Bízom benne, hogy a 214 drágaság, aki feliratkozott hozzám is jobb ennél <3 DE amit fontosnak tartok még elmondani, hogy a véleményetek érdekel,de építő jelleggel. E-mail kontakton át mindig elértek! Továbbá, szerencsés vagyok,mert a szeretteim nem ilyen emberek, ők valódi kincsek, ahogy Ti is azok vagytok nekem<3

Köszi,ha elolvastatok, sziasztok : Hajni


7 megjegyzés:

Vikii írta...

Mégegyszer leírom :))
Csak hogy hátha más is elolvassa és elgondolod ezen :D

Utálom.. utálom.. gyűlölöm az ilyen embereket! Nekem is néha van rossz kritikám egy-egy blognál, de nem írom le. Mert tudom, hogy ezzel csak rosszat teszek neki. Sajnos az ilyen Névtelenek nem veszik figyelembe azt, hogy lehet hogy az a személyt akit sértegetni támad kedvük, az éppen nagyon lelkis (énis :S), és mindent a szívére vesz... mert van ilyen. Van aki nagyon jól fogadja ezt, és már másnapra elfelejti, de van akinek sok-sok hónapon át megmarad ez a beszólás :S Nagyon sajnállak, hogy téged is megtalált ez a SENKI! De próbáld tényleg azzal ellenezni a gondolataidat, hogy nézd csak meg azt a felíratkozós kis táblát! 214 emberke kedvel téged, és olvas is! Lehet, hogy nem kommentelnek mindig, de akkor is elolvasnak!

Vikii írta...

* elgondolkodik

pipacs írta...

Én beállítottam a megjegyzésmoderálást, így bárki kommentelhet, de én döntöm el, hogy kikerül-e a blogba vagy sem, aki olyat ír, ami nem tetszik, sértő, bunkó..stb. megy a kukába. :D Az építő jellegű kritikát szívesen fogadom.. :)

Rami írta...

fel a fejjel, ilyenek mindig voltak, vannak.:/ sajnos.

Andus írta...

Az ilyen embereket a feltűnési viszketegség is hajtja. Vagy akár az elnyomás maga a való életben, itt meg kiéli magát, Rajtad. Ha megnézed az ilyen írásokat, fortyognak a dühtől és sokszor az össze-visszaságtól is. Vajon miért? Látod, ők még egy normális kritikát sem tudnak összehozni, nem hogy egy bejegyzést, ami sokaknak tetszik. Fáj a tehetségtelenségük, az hogy sem a való életben, sem az interneten nincs sikerük, és ilyenekbe menekülnek. Ha megnéznénk az ilyen embereket a való életben, szerintem Te is tudod, hogy ronda, felszínes, zsémbes, megkeseredett, a társadalom által kiközösített kis senkikkel találkoznánk...Nem mind ilyen, ezt aláírom, de a többsége az ilyen névteleneknek nagy %-ban hasonlít arra, amiket leírtam.
Vagy még az is lehet, hogy a kislányoknál pizsi buli volt megint, és meg kellett mutatni, hogy hú de nagy lány vagyok, be merek szólni.... huzamosabb bátorságpróbának meg a Te oldalad jött ki. A korai tizenévesek hülyeségeivel meg te sem tudsz mit kezdeni, oda a szülő kellene már...

hajnoca3 írta...

Köszönöm a véleményeteket, a kedves szavaitokat, sokat jelentett nekem!

mrs__kovacs írta...

Az ilyenekkel ne is foglalkozz, számomra elképzelhetetlen, hogy egyes ember(?)eknek olyan szar az életük, hogy ezzel élik ki magukat... :D