2013. január 16., szerda

Essence + - Vintage District

Ma még picit essence lázban fog égni a blog, mert nem tudok szó nélkül elmenni az egyik trendkiadásuk mellett! Ez nem más, mint a Vintage District, amit ha jól tudok,sajnos kis hazánkba nem hoz be a cég. Ezt nagyon sajnálom,mert a bronzosítójuk valami eszméletlen gyönyörű,még annak ellenére is,hogy a német blogokon látott swatchok alapján lekopik az arany szín ,és egy mintás pirosítót kapunk. Annyira szép a mintája,hogy szinte ugrál a szívem mikor meglátom!


A kollekció többi tagja nekem nem olyan lényeges, de azért teszek be róla képet!


Ami még tetszik, az a rúzs-szájfény duó narancs árnyalata, valamint a körömdíszítők. Sajnálom,hogy ide nem jön be, de nem is értem miért van ez. Én amondó vagyok, hogy sajnálatos,hogy némely kiadások nem jutnak el mindenhova, csak az anyaországban lelhetőek fel legfőképpen.

De amitől eláll a szavam az ez a kép:




A forrásra kattintva elérhettek a kép származási helyére!

Szóval,ezen a képen valami eszméletlenül gyönyörű . Engem nem zavarna ha lekopik az arany és alatta egy sötétebb pirosasabb színt kapunk,a minta akkor is csodaszép lenne!
Szóval kedves essence ejnye bejnye, tessék ide is hozni mindent!


Nektek hogy tetszik? Melyik darab a kedvencetek ebből a kiadásból?

Köszi az olvasást, sok puszi: Hajnitok



2 megjegyzés:

LittleMucli írta...

Ha látok Auszriában gondoljak rád? Nem ígérem,hogy megyek a napokban,de,ha tudok,szívesen segítek... Bár nem tudom a magyar posta utána mennyire vigyázna rá...

hajnoca3 írta...

Hm nagyon kedves ajánlat, nem bízom én sem a postában :/