2013. január 30., szerda

Mozaik-2013.01.30.

Sziasztok!

Elhoztam a Mozaik bejegyzést és ezzel együtt egy kis szösszenetnyi összegzést az elmúlt két hétről :) Nem sok eget rengető dolog történt igazából. Én is elbattyogtam a nagy Sale feliratokkal kitapétázott üzletekbe, hogy a neon fény csillogásában szuper akciókra tehessek szert! Ruhát nem akartam, mert kasszastoppolok, legalábbis míg biztos és hosszútávú munkát nem találok, mert alkalmi melókból nem lehet duhajkodni Azért pár lélekbonbonnal megleptem magam, erről majd lesz bejegyzés, ugyanis szuper 250 Ft-os árakon futó ékszerektől roskadoznak a Rossman ékszertartói, amik nekem mindig is a szívcsücsök kategóriába tartoztak,mert csodaszépek, hívogatóak és nem is tucat kiegészítők! Mellette E-bay-en is leskelődtem, onnan is várok valamit, továbbá az akciós Essence szortimentből vettem két apróságot, ezekről lesz egy Haul bejegyzés-összefoglaló, legalábbis tervezem! Hoztam azért képeket, bár a vásárláskor nem fotóztam!




 Rozi mintha nevetne, éppen egy cipzárat rágcsál!

 Hétvégi vicces fej , még viccesebb szemüvegben

 Imád kutakodni

<3



Nektek hogy telt az elmúlt időszak?

Sok puszi: Hajni



3 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Rozi nagyon cuki! :D

mrs__kovacs írta...

Istenem, de édes ez a Rozi! :3

Endi írta...

Vahh, lemaradtam kicsit.. Mi lett a New Yorkeres melóval?:O

Ez a sötét hajszín meg sokkal jobban áll neked amúgy :)))