2013. január 18., péntek

Essence kézkrém Winter edition- Karamellás csoki

Tegnap beugrottam a Rossmannba, kitudja már hányadik körömet futva az akció kezdésének reményében, de mikor megláttam,hogy semmi leárazás, csalódottan indultam is volna kifelé.Ám ekkor megláttam azt... a kifosztatlan, szűz krémes állványt az essencetől! Hívogattak, nekem sem kellett több, fel is kiálltottam szerintem nem nézhettek hülyének :)



Na, odaléptem és indult a szaglászás. Első körben nem voltam elájulva az illatoktól. Nem lehetett érezni rendesen, teszter nukuk, muszáj volt minimálisan kipróbálnom,hogy mégse olyat tegyek a kosaramba ami nem tetszik. Végül a karamellás csokis mellett döntöttem, ami ugyebár a barna fehér tubusos és 449 Ft-ot kostál, ahogy minden darab. Ez volt a legszimpibb,de nem szerelem ezt be kell valljam. A puncsos nekem nem tetszett, teljesen mű illat, míg a mézeskalácsos finom, de teljesen a tavalyi sárga tubusos vaniliás almáspitémre emlékeztetett, ezért nem akartam ugyanolyat,jött a csokimámor.




Kenegettem vele a kezeim. Jobb mint a Himalaya krémem, és idén helyesen mindenhol 24 órás ápolást ígér, a tavalyi baki elmaradt:)


Katt és nézd meg az összetevőket!

Kellemes az állaga, illata is éppen megfelelően érezhető, nem tolakodik és nem is tart sokáig. Könnyen és hamar beszívódik, nem hagy zsíros érzetet. Simán alapdarab a női táskákba ebben a hideg zimankós időben mikor a lelkünk egy  kis melegségre vágyik!

Úgy gondolom ár-érték arányban tökéletes választás, aki szereti az édes illatokat az mindenképpen szaglássza meg legalább és lehet beleszeret valamelyikbe:)

Köszönöm,hogy benéztetek, édes estét nektek, sok puszi: Hajnitok


1 megjegyzés:

Dora írta...

Éppen kézkrémet keresek, úgyhogy jól jött ez az ötlet! :) Az illata is biztosan nagyon jó, meg persze az ára is. :)