2013. január 14., hétfő

Fogyaszd el projekt! azaz FEP I.

Sziasztok drágák!

Ez lesz a legújabb küldetésem a blogon, a FEP, azaz Fogyaszd el projekt! Nem másért akarom ezt megcsinálni, mint azért, hogy a sok felhalmozódott cuccom legalább megcsappanjon, helyet kapjak az újaknak, továbbá spóroljak is ezzel. Sok olyan termék is lapul a fiókban, aminek esélyt sem adtam, mert egy használat miatt, egy első benyomás miatt félrekerült, mellőztem. Na ezen szeretnék változtatni. Minden hónapban kiválasztok pár terméket, ami kifogyóban van, vagy éppen az alját hagytam meg, vagy egyáltalán nem használtam, mondjuk ez lesz a legritkább eset! Kategóriákra bontva akarom az elfogyasztást megcsinálni, első körben egy kissé vegyes képet mutat a képzeletbeli kosaram, mert a testápolási termékektől kezdve a szempillaspirálon át van minden, de tény, hogy a krémes uralják az ehavi posztot!
Lássuk most miket kerestem elő:

 Csoportkép
-Garnier BB skin krém: olajmentes változat, mindennap használom, a végét járja, külön tesztet nem akarok róla ezért került be
-Essence My Skin roll on pattanás elleni gél : szinte tele, elkevertem a táskámban, de most ideje nekiesnem
-Astor-Whoom Boom szempillaspirál: a végét járja, de nem igazán vált be a kezdeti öröm után sajnos, ideje teljesen elfogyasztani és megszabadulni tőle
-Sunfleur- Tisztító bőrradír : nem tudom miért hagytam félbe, de már elkezdtem újra alkalmazni
-Sunfleur Beauty&slimness alakformáló és karcsúsító zselé: eltökélt szándékom, hogy a félig lévő tubus elfogyjon februárig
-Very Sexy Person mini gél - istenien cukorkás illatú gél, krém helyett alkalmazható, háromnegyedéig van kb. és úgy kaptam, a kupakot már elkevertem sajnos

Nos, igaz, hogy már a hónap közepe van,de ezekre a cuccokra direkt kevesebb időt szánok! Szeretném ha februárig elkopnának, és leírhatnám róluk a második tapasztalat alapján szőtt véleményemet!



A következő ilyen elfogyasztós részben a hajápolást szeretném elsősorban gorcső alá venni, valamint nem kizárt,hogy lesz benne arcápolási termék is,de ez még  a jövő zenéje! Ha bármelyik termékről van tapasztalatotok,azt szívesen fogadom!Nos, tartsatok velem,és lássuk melyik kis tubus mit tud! A hónap végén jövök a tesztek összesítésével!

Köszi,hogy benéztél,sok puszim: Hajni


6 megjegyzés:

LittleMucli írta...

Egyik terméket se ismerem,nem ezeket használom. a BB krémből volt a sima,az nem tetszett. Ez jobb?

hajnoca3 írta...

Én szeretem, nekem már megvan az új csomag belőle! 3 mini teszt zacsim volt a simából,de az nekem nagyon fénylett és az illata is túl erős volt. Ez illatmentes és nem fénylik, nekem bevált!:)

mrs__kovacs írta...

A Sunfleur alakformáló miatt szégyelld magad! Én imádtam, és gyűlölöm, hogy ugyanezt boltokban nem kapni :S

mrs__kovacs írta...

Mármint amiatt, hogy nem használtad :P

hajnoca3 írta...

Szégyellem is! Énis imádom megsúgom, jó nagy hülye voltam, hogy hagytam ácsorogni -.- De azt hittem lehet kapni, bakker :/ Újra akartam venni :O

Thündérke írta...

Pedig nem is tűnnek rossz termékeknek ! :) Hajrá ! :)