2013. január 12., szombat

essence 139- Walk on the wild side

Biztosan tudjátok már, hogy idén a nagy slágerszín a zöld lesz, méghozzá az emerald green azaz smaragd zöld, de úgy nagy általánosságban kijelenthetjük,hogy a zöld. Agyaltam is, hogy egy zöld lakkom van, az is egy Catrice katonazöld lakk, aztán a Rossmann polcai előtt állva megláttam őt:


A vaku miatt kicsit csal a kép, de kb a kupak színe adja vissza a lakk árnyalatát. Szokásos essence kiszerelés, szokásos tartósság.

Apró mikrocsillámok fénylenek benne, amitől szerintem csak még szebbé válik az összhatás. ( a kép készültekor száradó stádiumban volt, ezért nincs még lemosva a felesleg, de ekkor volt időm befotózásra) . Érdekes árnyalat,és nem hétköznapi,az biztos. Valami élénkebb zöld színt is el tudnék képzelni, de miután ezt átrágtam, rájöttem,hogy azt nem viselném szívesen, így nekem 100%,hogy ez a lakk volt a tökéletes választás!

Ezt a képet a mikrocsillámok miatt tettem be, szerintem nagyon szép!

Egy kis plusz infó,hogy kb egy hete minden áldott nap betértem a Rossmannba, vagy az egyikbe, vagy a másikba. Egyik helyen sem volt még a leárazott termékekből. Igaz én csak egy fedőlakkra ácsingózok,mert a btgn lakkom olyan szinten besűrűsödött, hogy használhatatlanná vált, de már izgatottan vártam, mikor jön a sale. Sajnos minden nap csalódottan tértem ki a boltból... müller pedig nálunk nincs! Aztán az essence Fb oldalán közzétette az új krémkollekciójuk egyik darabját, amit tudok,hogy február közepétől lesz a Dm-ekben, de már nagyon várom! Szóval, rákérdeztem és azt az infót kaptam, hogy most már lassan mindenhova kikerülnek a leárazást jelző új árak! Szóval ha valaki találkozik valahol ezzel, vagy találkozott, kivéve müller, az kérem tudassa velem,mert kíváncsi vagyok, hogy merre jelenik meg először az akció!Köszi!

Hogy tetszik nektek a lakk? Szeretitek a zöldet?

Köszi.hogy benéztetek, sok puszi: Hajnitok


3 megjegyzés:

LittleMucli írta...

Nekem nem kifejezetten tetszik a zöld.de ami most jön illetve ami volt a menta azok jöhetnek.És ez a lakk is csudiszép

djkaty írta...

Nagyon jó kis szín :-)

Thündérke írta...

Sajnos vagy nem sajnos, nem vagyok nagyon zöldes :) de ez a szín nem rossz , jól mutat a körmödön! :)