2013. január 7., hétfő

Flabelos - 2-3. edzés

Sziasztok bloglakók!

Folytatom a FLABéLOSszal kapcsolatos bejegyzést. Amióta utoljára jelentkeztem, már két további alkalommal voltam edzésen, és úgy gondoltam mégsem érdemes egy edzésenként írnom róla, hanem megvárom,míg kicsit kialakul egy kép bennem.

Ami tetszik:

- hamar megvan
-nem kell edzőfelszerelés hozzá
-kellemes a légkör
-érzem az izmaim dolgoznak
-magam kontrollálhatom a fokozatokat és pózokat
-én döntöm el mire is szeretnék a testrészeim közül a leginkább öszpontosítani

Ami nem tetszik:

-drága, szóval kétlem,hogy ilyen ár mellett saját zsebből is tudom majd finanszírozni
-időpontot kell foglalni, és ha nem jelensz meg elveszik egy alkalmad a bérletedből( bár ha csak beesel is van szabad gép általában)




A tapasztalataim eddig,hogy nagyon kellemes és rövid ideig tart az edzés. Minden ami kell a rendelkezésre áll, vannak törölközők a popsi alá,és a test alá,ha olyan gyakorlatot végzünk, és még a fejünk alá is tehetünk, ami szolgálja a kényelmet. Írtam,hogy a bemelegítés 6-os fokozaton zajlik,én ezt egy percig szoktam csinálni, majd fokozatosan tolom fel. Eljutottam már a 22-es szintig. Amit fontos tudni, hogy a 18-20-as szinten már konkrétan égeti a zsírt. Mikor ráállok,és már a 20-as fokozaton vagyok durván érzem a hatását. Összehúzza a hasizmaimat, és ami nagyon bejön, hogy a hasam alsó részét is érezhetően dolgozza, amit felüléssel és haspréssel nem lehet eltüntetni! Szeretek állni rogyasztott térddel kitolt popsival,mert ilyenkor a hasam mellett a comb és farizmaim is nagyon húzódnak! Szóval eddig maximálisan elégedett vagyok!

Az előző bejegyzéshez kaptam kommentet,hogy nem ér semmit rövid távon , és csak megfelelő étkezéssel hatásos. Igaz, valóban biztosan hosszú távon hatásosabb. Az étkezést az előző bejegyzésbe nem írtam bele, de akkor most kiegészítem!

 Január elseje óta, megvontam magamtól a keményítőt tartalmazó ételeket. Csak teljes kiörlésű kenyeret eszem, és semmi édességet! Na jó,ezt megszegtem egyik barátnőm születésnapján a szedres sajttortával,de pszt! :) A kávémba egy kanál cukor megy, mert nem találtam még olyan helyettesítőt, ami ízben ugyanazt az élvezetet nyújtja és nem horribilis az ára. Tudom,hogy a nádcukor jó elvileg, meg egyéb alternatívák,de tudtok valamilyen áruházat ahol elfogadható áron van ilyesmi? Tippeket szívesen fogadok!:) Sok zöldséget eszem, valamint spenótot és sóskát, főzelékeket, néha húst, valamint kisebb ételadagokat. Amit tapasztaltam amellett,hogy lement majdnem 2 kg rólam,hogy jó érzés az edzés után, hogy szinte érzem,ég a zsír.Továbbá elkezdtem használni a Sunfleur karcsúsítóját ismét, most el akarom használni az egész tubust! Minden Flab előtt bekenem a pocim, valamint minden fürdés után ismét. Nem akarok 20 kg-at fogyni, csak ami az ünnepek alatt felkúszott sunyin, az kopjon le :) Ez majdnem meg is van, szóval nem aggódom!

Mi a véleményetek, azért kipróbálnátok?

Köszi,hogy olvastatok,sok puszim: Hajnitok






Nincsenek megjegyzések: