2013. január 20., vasárnap

Mozaik

Ez lesz idén az új címe a képekből álló összeállításnak:) Nem voltam elégedett a heti lapzárta névvel, mert volt mikor nem gyűlt össze annyi, vagy olyan kép ami alkalmas lett volna arra, vagy netán elég érdekes, hogy megosszam egy kép mix formájában a kis virtuális területemen. Ezért most ez pattant ki a fejemből, mozaik, mert a heti képek majd az életem kis mozaik darabkái lesznek, amik emlékeken át teszik ki az egészet:) Lássuk a mostaniakat!

 Vörösbegy lesen , imádom a kis totyogós madarakat, ezért reggelente ha van időnk sokat lessük őket a konyhaablakból,mert nagyon jó rálátás nyílik a madáretetőnkre! Rengeteget esznek a kis repülő cukorfalatok :)
 Valaki hóembert épített, én meg megöleltem :D

 Aztán mi hósünit építettünk, a szerelem ragályos :D

 Haul,zsákmány

Ahhhhh <3

Nektek hogy telt a hetetek?:)

Köszi,hogy benéztetek,sok puszi: Hajnitok


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

attól cigányosabb táska nem volt?

hajnoca3 írta...

De, otthagytam neked ;)

mrs__kovacs írta...

Ahahaha :DDDD
Hósüniii :]

hajnoca3 írta...

:D Igeeeeeeen!