2013. január 3., csütörtök

FLABéLOS- Első benyomások

Sziasztoooook drágáim!

Képzeljétek el, óriási szerencse ért még karácsony előtt,és virtuálisan a veszprémi Kossuth utcai Flabélos stúdió Jézuskája is beröppent ajándékával az idei fánk alá, ugyanis én lettem az egyik nyertese a nyereményjátékuknak. A második díjat nyertem meg, egy egy bérletet és szoláriumzsetonokat tartalmaz! Ne tudjátok meg azt az égi örömöt, amit akkor éreztem amikor megláttam, hogy én nyertem, hiszen régóta szemeztem már ezzel az újfajta edzésformával és nagyon szerettem volna kipróbálni, csak eléggé drága volt amit a jelenlegi büdzsémbe nem lehet beilleszteni. A két ünnep között bementem a stúdióba, oda is adták a bérletem, mára foglaltam időpontot és edzettem.

Maga a gépezet nagyon egyszerűen kezelhető, van rajta egy start gomb, amit megnyomunk miután terpeszben(minél szélesebb, annál jobb) ráálltunk, eleve 10 perces időintervallumokban dolgozik a gép. Utána nincs más dolgunk, mint bemelgítésként 1-2 percig 4-5-ös fokozaton állni, ami az egész testet átmozgatja, majd lehet feljebb tolni az intenzitást! A lényeg, hogy megvan hogy kell állni, feszíteni a gépen ahhoz, hogy melyik testrészre hasson fokozottan! Én ma a nagy terpesz előre dőlt mellkast alkalmaztam elsőre a bemelegítés után,mert az a hasfalra dolgozik, valamint a popsi, csípő vonalon. ÍRTÓ SZUPER VOLT! Megmondom őszintén nem hittem volna, de nagyon átmozgatott és bizony a 10 perc végére fájt már rendesen a hasizmom! Körülbelül mintha 1000 felülés után meg akarnának már szakadni a hasizmaim! Nem hittem volna, hogy ennyire intenzíven lehet érezni, pedig csak a 12-es fokozatig toltam fel az intenzitást(mert a  kedves hölgy mondta, hogy első alkalommal ne legyen több, de érdemes a 20-asif eljutni). Bele sem merek gondolni a 20-as intenzitás milyen lehet ha a 12-es ekkora hatást fejt ki az izmaimra. Ami pozitív,már most izomlázam van, tehát fix,hogy ez is annak a jele,hogy hat! A hölgy elmondta még, hogy akkor a leghatásosabb ha hetente legalább 3x alkalmazzák,persze a legjobb a mindennapos 10 perc, ami egy órás testmozgásnak felel meg! Simán beilleszthető ez a 10 perc a napirendbe szerintem. Ami szuper, hogy jó a magas vérnyomással küzdőknek, a cellulitisszel küzdőknek, akik szimplán feszesíteni akarnak, akik fogyni akarnak, akik ezzel akarják magukat formában tartani. Fokozza a vérkeringést, erősíti az immunrendszert. Az árak ha jól emlékszem itt a következők: 20 alkalmas bérlet 8600 Ft, de ebben heti 3x10 perc van benne. aztán van 11200 és 16800 Ft-os bérlet, de ezeknek a felhasználását részletesen nem tudom.

A gép így néz ki! A forrása a www.razd.hu

A másik,hogy beszélgettem egy kedves másik tornázóval, aki elmesélte, hogy már 2 nadrágméretet leadott amióta ide jár! Hát ez nagyon durván jól hangzott! Jövő héten megyek legközelebb, akkor is fogok írni róla,és minden egyes edzés után le fogom nektek írni milyen gyakorlatokat végeztem és mit éreztem közben! Szerintem ha van rá lehetőségetek,ne hagyjátok ki, jópofa, szuper, és a kis bizsergető érzés még az edzés után is érezhető jó hosszú percekig!


www.flabelos.hu

Ha további információkra vágytok, nézzetek el a www.razd.hu oldalra, amin mindent megtaláltok! Amúgy én ezért  a bejegyzésért semmit nem kapok, sőt nem is tudnak róla,szóval higyjétek el, az őszinte véleményemet fogom leírni! :)

Próbáltátok már, ha igen mit gondoltok erről az egészről?

Köszi,hogy elolvastatok, ha bármi kérdésetek van nyugodtan tegyétek fel!

sok puszi: Hajnitok



4 megjegyzés:

Viktória írta...

wow miket nem nyersz te! :D Gratulálok hozzá, biztos sokáig hű társad lesz! :)

Névtelen írta...

Tavaly majusban jartam en is 2honapig minden nap flabelosra. En napi 20percre mentem, mert sztem csak 10 nem eleg. Ahhoz etkezni is dietasan kell. Mellette hasznaltam sulyzokat is, igy kozben a karomat is edzettem.
Sztem nagyon draga a berlet naluk, hiszen Debrecenben kb 4500.-Ft-ert van olyan hely,ahol korlatlanul lehet menni 1 honapig es napi 20percre. Van 3 gep, hetvegen is nyitva vannak, este 10-ig.
A lenyeg: jo a flabelos, de ritkan csinalva nem er semmit, es mellette nem art ugy etkezni is,higy jo legyen:)

Névtelen írta...

These are fundamentally short term loans that do produce
you meet your fiscal challenges inside a preferred certain time period.
Thinking about time limitations these loans are especially
intended above an obligation absolutely free platform.

As such, these are kept completely totally free from credential checksums.

Difficulties such as defaults, arrears, bankruptcy, CCJs and even IVAs are not regarded
as here. Further, there are also no collaterals associated with these
loans. There is minimal paper operate essential on
the portion of borrower. There are also no hidden or further documentation or faxing essential here.
Applying for these loans is also rather hassle-free. Folks only need filling an online type and as soon as this gets approved cash is received inside 24 hours time frame.
These loans are commonly offered beneath convenient terms and situations.
The common basic applicant criteria right here is that they must be
a UK resident and of 18 years of age.
Stop by my blog : hafriyat.biz

Thündérke írta...

dejó :D gratula ! :D