2012. január 26., csütörtök

Bűnöztem - fránya essence

Sziasztok

Igen , elcsábultam . Eddig bírtam a kasszastoppot , ma rossz voltam és vettem mégis egy zöld zselés szemhéjtust . Betévedtünk a barátommal a rossmannba , na elkapott a gépszíj , főleg , hogy azóta több tesztet is láttam és megvettem . Nem olyan nagy dolog tudom , de az elveim akkor is megszegtem , de egye fene , megérdemlem mondjuk a sikeres vizsgáimért és a sok tanulásért meg kitartásért nem ?:D Szóval ugyebár ez is a 299 Ft-os leárazott széria része .....

 A zöld tus tehát , a 04-es i love ny nevezetű . Nos első blikkre veszett tartós , mivel már valaki belemászott előttem , mikor megvásároltam utána kint egy kicsit kipróbáltam a kezemen , és egyszerűen nem jött le :D Vakartam , töröltem de semmi , csak itthon tudtam nagynehezen lesikálni szappanos vízzel , ezt jó jelnek tekintem !
 Így nyúlt bele valaki , ejnye kis malac vásárlók , ejnyebejnye....


A kis kupakja , nekem szimpi az egész kis cuccos :)

Aztán ma körmös napot tartottam , kerestem inspirációt és mivel nagyon csipázom ezt a mustache vonalat , mert szerintem tök mókás , mondom kipróbálom és csinálok kis bajszokat a körmeimre :D Persze elsőre elég béndzsó lett , de nem adom fel , most ezt az első verzsönt mutatom meg nektek , nem ér nevetni , nehéz volt kis ecsettel a bajszokat szépre fabrikálni , de legközelebb már jobb lesz :D Ígérem !


A középső a legviccesebb , az olyan bumszli lett :D Én csak maszatbajusznak hívom :D Szóval az alap az egy tcw lakk ami egy készletben volt , rajta pedig a miss sporty feketéje egy catrice ecsetkével felvíve , béna na :D De jövök a következő verzióval nemsokára , drukkoljatok ! Ha van valami tippetek , írjátok meg , mert kíváncsi vagyok . Én speciel arra gondoltam , hogy csinálok sablont és azzal festem fel a mintát !

 sminkben pedig ebben az egyszerűben nyomultam . A szám tök kivan száradva , pedig ápolgatom , meg radírozom is , fránya idő
 És felvettem az elmaradhatatlan zsüliett sapit is , mi csak így hívjuk :D


Szóval , ti csípitek ezt a bajuszmániát ?

Puszi : Hajni

6 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nem értem minek kell egy szemhéjtusba belenyúlkálni ?-.- Észlény emberek...
Igen, megérdemelted a tust !:D

csak1csajszi írta...

Ilyen tus volt még???pont ilyent akaroooooooook :)

Velvet FizZ Blog írta...

Vicces a köröm .. :D A tust meg hagyd, most 300Ft.. :]

hajnoca3 írta...

Köszi a bíztatást :D Amúgy én sem értem .....

hajnoca3 írta...

Volt , de siess mert a készlet erejéig tart az akció :)

hajnoca3 írta...

Igaz , most kellett rá lecsapni :D