2012. január 27., péntek

Szívpockos körmök és essence tus teszt élesben

Sziasztok

Jól olvassátok , szívpockos :D Ezt én találtam ki , egy újfajta kis valentin napi állatfaj a pockok között :D Azért szívpocok , mert szivecskés fülei vannak :D akartam valami kis édit , elengedtem a fantáziám és ilyen körmöket alkottam magamnak !

A hüvelykujjamon látható a kis drága , de megmutatom nektek nagyobban is

Szóval ő a mr. szívpocok , muris a kis drága :D Remélem nem néztek hülyének azért :D


Így néz ki egészben a körmeimen

Továbbá kipróbáltam ma a szemhéjtust , a zöld essence-t , amiről tegnap írtam , megmutatom nektek élesben is !



Nos még meg kell szoknom és siettem is ezért kicsit a végén elbénáztam , amúgy az essence tusecsetével vittem fel , könnyű volt , de máskor majd több időt hagyok rá , hogy ne szúrjam el a farkincát ..... amúgy nagyon tartós és nem maszatólódik miután megszárad , ami nagyon gyorsan történik . sokkal jobb mint egy folyékony tus , eddig így érzem és gondolom. 299 Ft-ért pedig amondó vagyok , hogy kihagyhatatlan , ha  a fekete is le lenne árazva vennék abból is , az tuti .

Láttam , hogy sokatok megvette .Nektek bevált ?

Puszi : Hajni

Nincsenek megjegyzések: