2012. január 6., péntek

Édes ajakradír

Sziasztok lányokfiúk !

Tegnap írtam ugye a házi tápláló szájfényről . Ma pedig az ezt az ápolást megelőző házi készítésű ajakradírról szeretnék nektek infókat adni . Én még sosem csináltam ilyet , de a hidegben néha kicserepesedik a szám és akkor aztán kenhetem már mindennel , az elhalt bőrnek valahogy le kell jönnie , na erre jó egy ajakradír . A Lushnak vannak az incsifincsi finom ajakradírjai , de számomra azok túl drágák , bár nem mondom, hogy nem próbálnám ki és kóstolnám meg  =D Az én verzióm , mikor elkészítettem a következőképpen nézett ki :



Csupán ez a három alkotóelem kell hozzá

Úgy készítettem el , hogy egy kis vazelint , amit most nem kell felolvasztani , összekevertem mézzel , ehhez pedig annyi cukrot adtam , hogy megfelelő keménységű de mégis elég jó kis ajakradírt kapjak . Kipróbáltam , nekem bevált , még ma is simák és puhák az ajkaim . Utána erre mehet az édes kakaós szájfény és kész a táplálás . Amúgy a méz önmagában is csodákra képes az ajak bőrével ha csak simán kenitek rá , próbáljátok ki , fini is =)

Továbbra is fenntartom, ha van valamilyen praktikátok vagy kérésetek szívesen meghallgatom, szeretem az ilyeneket =) És jön majd a vazelin felhasználhatóságának többi állomása is !

Sok puszi : Hajni

1 megjegyzés:

Vikii írta...

Én mézet szoktam rá rakni a számra, és nagyon puha lesz :)

Új blogom lett :) http://koromessmink.blogspot.com/