2012. január 25., szerda

essence smokey cuccok tesztjei

Sziasztook

Gondoltam , hogy megírom még időben ezt a posztot , hátha van aki ezután megy még essence leárazásokhoz vadászni ! Én két cuccot hoztam csak el , amit már le is írtam tegnap , egy essence smokey eyes szempillsaspirált , és egy essence smokey eyes set -et , vagy kis kit-et . Véletlen amúgy , hogy a smokey-k ennyire egymásrataláltak , a szempillaspirálból már csak ezt találtam , én igazából egy másikra pályáztam , de nem bánom , hogy ő lett az újoncom a csapatban :)



Ők lennének tehát a szerzeményeim , kezdem akkor a szemfestékkel. Láthatjátok , hogy két részből áll a kis szokásos átlátszó kemény műanyagból álló dobozocska . Van benne egy füstös szemfestékhez tökéletes szürkés árnyalat , és egy zselés tushoz hasonló valami :D Tudja valaki ennek mi a neve? Nekem nem jutott jobb szó rá az eszembe , és igazából kipróbáltam,még tusecsettel tusvonalnak is alkalmas! A dobozka hátoldalán tehát van egy sminkajánló. Az a lényeg , hogy ezt a zselé szerű tusos anyagot felvisszük a szempillatövekbe íveltek és elmaszatoljuk , majd a mélyítővonal felől viszünk rá a porból és összemossuk a két színt , és kész is van a smokey eye-unk , azaz a füstös szemünk ami ütős kombó lehet egy vörös rúzzsal vagy egy élénk szájfénnyel , esetleg egy visszafogottam szájjal és szép pirosítással.

A baloldalon van a por a dobozban , jobboldalon a zselés izé :D A kezemen pedig felül a por, alul a zselé. Egy húzásra ilyen , nem mondom , hogy nagyon agyonpigmentált , de szerintem építhetőek a színek , és 299 Ftért nem drága.3 grammos a termék , 12 hónapos szavatossági idővel , szóval átlagos . Fontos , hogy csak a 04-es show off árnyalat van leárazva , ami könnyen összekeverhető a 01-essel ! Erre figyeljetek oda ha megveszitek :)


A smokey szempspirál, azaz az essence multi action smokey eyes mascara is 299 Ft volt ugyebár . Érdekes a keféje , amit sajnos a képek nem adnak vissza , egyszerűen nem tudtam úgy lefényképezni a keféjét , hogy lássátok .  Az a lényege , hogy egymással szemben két sorban vannak sörték , a többi helyen pedig üres a kis kefefej . Amint látjátok a képen vesz fel elég festéket , normálisan fog , amit a papíron nyomot hagyó festékkel próbáltam szemléltetni .



Hétköznapra tökéletes lesz nekem ez a spirál , de amikor dögebb pillákat akarok majd , akkor biztos az I love spirálhoz fogok majd nyúlni . az drámaibb pillákat ad , tömötteket , hosszúakat egyszerre , míg ez szétválasztja és meghosszabbítja inkább a pilláinkat, minthogy tömöttebbé tenné . Remélem a megmaradt cuccos a 90 Ftos dobozkában landol majd , mert annyiért azért feltankolnék még pár apróságot .

Remélem van még akinek tudtam hasznos infóval szolgálni . Tinektek mik a tapasztalataitok az eddigi leértékelt essence termékekkel kapcsolatban ?

Puszi : Hajni

4 megjegyzés:

Kinga írta...

Pont ma vettem meg ezt a spirált és nagyon hezitáltam. Jó, hogy éppen most írtál róla, holnap nagyobb kedvvel nyúlok majd érte! :)

Unknown írta...

Én a szemhéjpúdert akartam megvenni.De most hogy olvadtam hogy a fekete zselés már nem veszem meg.Az nekem nem jó.:)

hajnoca3 írta...

Na akkor remélem tényleg jó lett , neked is tetszik ? :)

hajnoca3 írta...

ajj , akkor esetleg nézz valami szép mono-t , bár azokat nem figyeltem milyen árnyalatokban is vannak leárazva :)