2012. január 12., csütörtök

Sunfleur

Sziasztok

Szerencsésnek érzem magam , ugyanis a Sunfleur Kft . programjában jómagam is részt vehetek . Ez nem más , mint hogy a cég nyit a magyar bloggerek felé , és tesztelésre küld nekik termékeket , hogy megoszthassuk tapasztalatainkat veletek , az olvasókkal . Csodás kezdeményezésnek tartom és minden elismerésem a cég előtt , hogy felismerték az ebben rejlő lehetőséget . Nagyon hamar megkaptam a két terméket , ma már csengetett is a postás és átvehettem az óriási barna borítékot , benne a két csodával , igen csodával .


Ma használtam először , de annyira kellemesen csalódtam , hogy nem hiszitek el . Egy krémnél sem éreztem még ezt , de tényleg , és ezt nem azért mondom , hogy reklámszöveget adjak akárkinek . Fürdéskor bekentem az arcom a tisztító börradírral . Elsőre az lepett meg , hogy kis szemcsék voltak benne , utólag visszagondolva nem tudom miért lepett meg , hiszen bőrradír =D Az illata nem tolakodó , ami nálam plusz pont ! Puha lett a bőröm és éreztem , hogy dolgozik . Később felvittem a bőrömre az éjszakai revitalizáló krémet . első benyomásra nagyon jó , puha lett a bőröm szinte azonnal , és szintén nincs erős , zavaró illata , az a minimális illat is hamar elillan . Most is puha a bőröm , tehát első körben én csillagos ötösre értékelem ezt a két terméket , de hetente tervezek róla beszámolni . És mivel ezek ennyire tetszettek , úgy döntöttem a vásárlásstoppom után megveszem a csokis pakolásukat is , és ha az is ilyen jó , akkor azthiszem hosszútávra arcápolási barátokra leltem .

Még egyszer hozzáfűzném , hogy semmiben nem befolyásol az , hogy a termékeket a sunfleur Kft . küldte nekem tesztelésre .


Nektek van ilyen  terméketek ?

Puszinka: Hajni

4 megjegyzés:

Annie írta...

nekem is van 2 termékem tőlük.
Először az uborkapakolásukat használtam, ami nagyon bevált, és most vettem meg a csokis pakolásukat, plusz a Sunfleur Kft. nekem is adott lehetőséget termék tesztre, szóval még 2db termékkel fogok bővülni :D nagyon jók, imádom mindet!

hajnoca3 írta...

Vúhú , ezek szerint másnak is bevált , szuper =)

Sarah R. írta...

Nekem is van blogom, és hogy lehet a sunfleur-től termékeket tesztelésre kapni ?

hajnoca3 írta...

Keresd meg őket Facebook on például , írj nekik egy e-mailt , és szívesen segítenek majd , nagyon készségesek és kedvesek !