2012. január 29., vasárnap

Sunfleur éjszakai revitalizáló krém - 2 hét használat utáni tapasztalatok

Sziasztok

Már két hete használom a Sunfleur termékeit , melyek közül úgy érezm eljött az első időpont , hogy leírjam a hosszabb távú tapasztalataimat  a krémmel kapcsolatban . Ugye írtam már egyszer erről , hogy pontosan mi is ez , meg miket kaptam a cégtől tesztelésre , és úgy tervezem , hogy ez egy sorozat lesz . Nos igen , elérkezett az első állomás .





Miután megkaptam , az első öröm és első használat után jobban szemügyre vettem , mert lelkes voltam . 50 ml - s a kiszerelés , és nem tesztelték állatokon, aminek én speciel nagyon de nagyon örülök ! Már első reggel éreztem , hogy puha volt a bőröm tőle és más , jobb mint általában , mert töredelmesen bevallom , és sosem használtam éjszakai krémet . Azóta pedig az esti kis rutinom szerves része lett . Minden este miután megtisztítottam az arcom, bekentem szépen a krémmel , és rögtön puhább lett mindig . kombinálva használtam az eddigi arclemosómmal , és a másik sunlfeur termékkel , az arcradírral , azt heti 1 majd 2 alkalommal tettem be mellé ,  mert ugye a túlzott hámlasztás is káros lehet .


 Szép az üvege , kék színű nem bóvli műanyag , hanem tényleg üveg , igényes , és a kupakja akár egy tükör , fényes , szépséges . Plusz pont , hogy belül van egy plusz záró kis retesz , ami védi a krémet ! az is jó , hogy átlátszó zacskóval is be van csomagolva a papírdoboz is , tehát tuti senki nem turkálhatott bele előttünk . Felbontást követően 6 hónapig biztosít használójának csodás arcbőrt .


Itt vakuval láthatjátok ugyanazt




A krém nagyon finom , könnyű , nem hagy zsíros érzetet és nagyon nagyon hamar beszívódik ami szuper , mert nem szeretnénk ugye a párnánkat összevissza kenni valami zsíros ragaccsal . Volt három pattanásom , azok ezen idő alatt fokozatosan halványultak a 3 termék együttes alkalmazásának köszönhetően , és a bőröm minden reggel finom és puha mikor felkelek . Elhatároztam , hogy majd beszerzem a nappali krémjüket is , valamint a csokis archabjukat , mert eddig ezzel a krémmel vagyok eddig  a legjobban megelégedve , és ár érték arányban nálam nyert ! Plusz pont , hogy alig van illata és az is egy percen belül elillan , nekem ugyanis ez volt a bajom a legtöbb krémmel , hogy zavart az illata . Persze hozzátenném , hogy a véleményem teljesen független attól , hogy tesztre kaptam őket , ha nem lennének jók , azt is leírnám !


Próbáltátok már a nappali verziót vagy ezt , az is ilyen jó ?

Puszi : Hajni

6 megjegyzés:

Kingu írta...

Az is ilyen jó :)
Hamarosan jön róla a tesztem!

Marcsi Kincsesládikája írta...

Jól hangzik :)

Thündérke írta...

Hmm nem lehet rossz :)

hajnoca3 írta...

Hú dejó :)

hajnoca3 írta...

Igen ! Remélem a többi termék is beválik :)

hajnoca3 írta...

De nemám :)