2012. január 10., kedd

Catrice - c01 Enter the undergrowth - teszt és kis infó akciókról

Sziasztok !

Egyik nap a birtokomba került egy catrice lakk , méghozzá a papagena kollekció egyik darabja , a zöld katonai zöld lakk . Ez az első catrice lakkom , alapáron én nem vettem még soha ilyet , mert az essence lakkjai között is mindig találtam szépeket fele annyiért . Na de ezt most kifogtam , és kipróbáltam .


A lakk így került hozzám , ha a kupakját nézitek . Szerintem kicsit megolvadt a műanyag az állvány lámpájának hőjétől , nem tudom , ez lehetséges ? Aztán ragacsos volt , ezért áttöröltem körömlakklemosóval és most jó , bár így sajnos néhány felirat a kupakon megkopott . 10 ml-es az üvegcse , melyben ez a szín rejlik . Azt írják az üveg hátulján , hogy tartós és fényes lakk . Valóban fényes , de nem annyira mint egy essence lakk pl , ami a fényesebb kategóriába tartozik , bár ez érthető , hiszen ebben nincsenek szemcsék amik visszavernék a fényt .


Ez a kép jól visszaadja a színét , teljes áron biztos nem fizettem volna érte , különleges szín , érdekes, hogy egy nyári kollekció része volt , de engem mégis az őszre vagy a télbe hajló őszre emlékeztet , esetleg erre a borús időre ami kint is van .



Ha betértek a Rossmannba , nézzetek nagyon körül , mert ravasz módon már több helyre teszik ki a leértékelt dolgokat , legalábbis nálunk . Az ékszereknél is van egy pult ami féláron kínál mindent , csodás gyűrűik vannak 550 Ft-ért , de mivel nálam most kasszastopp van nem vettem semmit , nagy szívfájdalmamra . Ezuen kívül rengeteg hajbavaló is potom összegekért van , 500 ft-os csatok 99 ft-ért és hasonlók , szóval aki ilyesmit keres , az most tankoljon fel mert nem mindegy , hogy 500 ftért ötöt vagy egyet kap =)

Ti szeretitek a catrice lakkokat és ha igen , melyik szín a kedvencetek ?

Puszicsók : Hajni

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Nagyon tetszik a lakk színe! :)

Én is találkoztam 550 Ft-os fülbevalókkal, gyűrűkkel, de végül nem vettem egyet sem. De ami késik... :)

hajnoca3 írta...

Szerintem is szép ! Adrienn , vettél végül valamit az akciós ékszerekből ? =)