2012. január 30., hétfő

Mini vásárlás , avagy fekészültem a hidegre

Sziasztok

Nem tudom hallottátok-e , de nagyon hideg idők jönnek , repkedő mínuszokkal és hóval . Ezért felkerekedtünk anyummal valami extrán jó meleg csizmit venni magunknak. Találtunk mindketten , ráadásul extra nagyon olcsóm , ami külön öröm volt most számunkra !


Nos ő lenne az, fekete alapdarab , bokacsizma , édi kis szőrös betét rajta , meg jó a csat , amúgy oldalt cipzáros , 1990 Ft volt :) Szerintem igazán baráti ár ! 

Itt a nózija

Aztán még megmutatok pá apróságot , amik kellettek vagy úgy kaptam őket


Sampon Syoss , újfajta keratinos ami ugye egyenesít és simává varázslja a hajat , még nem próbáltam , bár eddig is syoss-t használtam , de nem ilyet , lesz róla teszt. A tusi a szokásos Nivea diamond touch .


5 pár zokni volt 690 Ft , ami szintén nagyon baráti  , főleg, hogy pamut és ilye édi :)




Ez a fülbi meglepi volt 290 Ft , rajta van az ár :D


Ezt a kis édeset pedig a barátomtól kaptam tegnap mikor vásárolni voltunk :)

Szóval ezek lennének az új szerzemények . Egyébként megérdemlem , hogy vállbaveregessem magam , mert nagy volt a kísértés , de semmi feleslegeset vagy hülyeséget nem vettem ! Voltunk turiban is , kilósban , de semmi nélkülözhetetlent vagy jót nem találtam .

Ti vettetek valamit mostanában ?

Puszi : Hajni