2012. január 3., kedd

Jeans! - I wanna wear it !

Sziasztok


Nézelődtem weheart-on ( www.weheartit.com ) és találtam pár szuper inspiráló képet , a nacikra kihegyezve ! Ha van kedvetek tartsatok velem és gyönyörködjünk együtt ezekben a szépségekben  !!




Nagyon tetszenek nekem ezek a nacik ! Jó ez a leopárdos betét is , és végiggondolva szerintem simán kivitelezhető otthon is egy elnyűttebb farmer esetében , nem kizárt , hogy kifogom próbálni !

Nem akarom , hogy divatbajöjjön a bővebb vagy trapéz farmer ..... jó így voltam a skinny jeans-el is , de megszoktam , megszerettem , szerintem sokkal előnyösebb mint valami bővülő patahatást keltő bő szárban végződő naci !

Nektek tetszenek a trapézok ?

Puszinyuszi : Hajni

4 megjegyzés:

Gabbancs írta...

A második egyszerűen tökéletes!

toppencs írta...

Wow!az a leopárdos nagyon tetszik :)

Thündérke írta...

mind tetszik, bárcsak vékonyabbak lennének a lábaim :(

hajnoca3 írta...

Én is elfogadnám őket !

Thündérke , nemis vastag a lábid !!!!! =)