2012. január 20., péntek

essence kézkrém

Sziasztok kedvesolvasók

Kaptam anyumtól egy essence kézkrémet , méghozzá a csodás új téli kiadásból az almás vaniliásat , amelyikre vágytam . Gyerekek , ha ez süti lenne , akkor a illata alapján ez lenne az istenek eledele . Annyira finom , hogy nem tudom elmondani m legszívesebben megzabbantanám :D Kár , hogy nincs illatos monitor , mert akkor tudnátok miről áradozok . De ha tehetitek , szagoljátok meg a rossmannbn vagy a dm-ben  ! Az ára 399 Ft , amiért 75 ml üti a markunkat , szerintem kedvező !

 Így néz ki a jószág , kis csini


A krém nem híg , de nagyon nagyon hamar beszívódik , az illata sokáig érezhető , nagyon finom és tartós . Nem hagy zsíros érzetet a kézen , szóval tökéletes .

Egy furcsaság van amit nem értek . A tubus elején az írják 24 órán át táplál , míg hátul , a magyar cimkén már csak 12 órát ígér , most ez mi ? :D Jó , nem kötözködök , nem érdekel igazéból csak erre odafigyelhetnének :D

Szóval mindent összefoglalva nekem ez 10/10-es termék , főleg ár érték arányban , mindenkinek ajánlom . Van még csokis málnás és epres , nekem azok annyira nem jöttek be , de ízlések és pofonok !

Ti megvettétek már , és ha igen , melyiket ?

SokPuszi: Hajni

4 megjegyzés:

Marcsi Kincsesládikája írta...

Alig várom hogy megszagizgassam őket! *.*

Renii írta...

Szeretnék ilyet, de nálunk még sehol sincs ( Budapesti Árkádban ), vagy csak én vagyok vak. :/

Monika írta...

Én sem találtam még sehol :(

hajnoca3 írta...

szerintem hamarosan mindenhol lesz ! Úgy keressétek mint mikor úgy kollekció érkezik és display-t tesznek ki ! Várom a véleményeteket ha már szagiztátok vagy vettetek :) Puszi nektek