2012. január 31., kedd

A kivont essence cuccok helyetti újdonságok

Sziasztok


Nem tudom , hogy ti is olyan izgatottan várjátok-e az újdonságokat az essence háza táján mint én , de tegnap már napvilágot láttak az újdonsült termékek , német blogokon . Ezután végignéztem gyorsan amennyi német blogon csak szerepeltek , és húú , nagyon nagyon tetszenek ! Tök jók lesznek , már most féltem előre a pénztárcámat , mert van pár dolog amit kiszemeltem magamnak ! Aztán kerestem mellé egy videót , amiben megszemlélhetitek ti is a promó képeket , mert más blogokon talált képekkel nem akartam a sajátomat teletűzdelni , az milyen már , szóval ha érdekel titetek , lessétek meg !



Itt a zene is szuper :D Egyébként ugyanaz a két videó kb .



kinéztem a dupla lakkok közül egyet , akkor egy pirosító szuflét , őket biztosan szeretném . Nem tudjátok hozzánk mikor jutnak el ? Ti mit szeretnétek ?


Puszi : Hajni

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Jó sok körömlakk lesz^^ De látom az értelmes szempilladúsító port nem vonták ki, nem értem, mert nincs túl sok értelme neki.

Adrienn írta...

Wow!! Ezek sokkal szebbek, jobbak, mint vártam! :)

toppencs írta...

a neon kékes csillámlós körömlakk Komoly :))))

hajnoca3 írta...

Látom más is várja akkor nem csak én :) amúgy pár dolog még a vidiben sincs benne , pl a szuflék pofira , tök szépek !