2012. január 5., csütörtök

Házi kakaós szájfény - nyamm !

Sziasztok kedves olvasók !


Biztos sokan ismeritek már ezt a házi szájfényes dolgot , én is hallottam róla , de nem tudom ki hogy csinálja , én viszont ma kísérletezgettem és gondoltam elmondom mit alkottam .


Elöljáróban annyit , hogy nagyon finom csoki illata van , és szájon szinte átlátszó

Az elkészítését én úgy csináltam , hogy egy kiskanálnyi vazelint felolvasztottam gyertyaláng felett . Ehhez adtam annyi 100 %os kakaóport , tehát nem nyuszis kakaót hanem igazit , amennyit felvett , ezt úgyis látjátok ha megcsináljátok . Beleöntöttem a kis masszát ebbe a kör alakú tégelybe és betettem a mélyhűtőbe 5 percre , és kész is a fini kakaós szájravalónk ami tápláló , hiszen a vazelin és kakaó igen puhává varázsolják a kicseperesedett ajkakat is !


Tehát egy kiskanál vazelint tettem a nagy kanálra és a gyertyaláng felé tartottam , egyébként hamar olvad


Pár pillanattal később már folyékony is


Itt már beletettem a kakaóport


Tehát én így készítettem el , de ha tudtok valami praktikát szívesen elolvasom és kipróbálom !


Puszi nektek : Hajni

5 megjegyzés:

alexaa * írta...

hm, nem tűnik rossznak, köszi az ötletet!:)

Adrienn írta...

Akkor meg is van mit fogok ma csinálni, ha hazaértem :D
Köszi az ötletet!

hajnoca3 írta...

Nincs mit =) Ma ha minden igaz egy finom és édes ajakradírral jövök !

Sziporka-Csuporka-Puszedli írta...

Szia!
A vazelin nem síkosító? :)

hajnoca3 írta...

Szija !


A vazelin , más néven petrolátum vagy puha paraffin , sok jó dologra alkalmazható és felhasználható . Első sorban tény és való , hogy a köztudatban valóban sikosítóként terjedt el . De ezt az anyagot nem csak arra lehet használni , ugyanis csodásan megpuhítja a kicserepesedett ajkakat , a száraz bőrfelületeket , vagy például ha a melltartópántod nem lehet állítani , mert megakad , bekened egy kicsit ezzel és kész is . Szóval nem , nem csak sikosító és nem csak kimondottan arra lett kifejlesztve =)