2012. január 24., kedd

Piroskás sapi és essence akciós zsákmányok

Sziasztok

Kasszastop, igen . De ki tud ellenállni egy turkálónak , főleg a kedvencének , és egy vissza nem térő essence akciónak? Ez úgy volt , hogy végül csak a sapival bűnöztem , ami 79 Ft volt, szóval az nem számít, nem ?:D Mert a két essence termék aji volt , az egyik a barátomtól , a másik pedig anyától.





Tehát a 79 Ft-os sapim láthattátok .Most pedig jöjjön az essence. Az állapotok , borzalmas. Minden összekeverve, összetrutymákolva , szinte nincs amibe nem másztak bele , gusztustalan. Még egy eladóval is beszéltem, pontosabban a boltvezetővel és panaszkodott,h nézzem meg, hogy néz ki minden. Már ott tartanak , hogy mindent leellenőriznek árellenőrzőn mielőtt eladják,mert egyesek nem képesek oda visszatenni a dolgokat , ahonnan elvették. Akartam egy kis kerek tégelyes zselés tust . Volt vagy 10 db !!!!! Abból egy sem volt , amibe valaki ne túrt volna bele. Kérdem én, ha az elsőbe valaki beletúr. minek nyúl bele a többibe is más? Minek túrja össze a 10 db-ot? Meg se vettem,undorító. A szempillaspirálok kifosztva, egy db-ot sikerült elhoznom, egy pár abból is totál összekenve, kifolyatva, szintén undormány.


 Itt láthatjátok, hogy ebbe is belemászott már valaki, de a másikak vagy töröttek voltak, vagy még undibbak , ez egész jó !

Tehát 299 Ft / darab , nincs külön állvány csak sárga cimkék amiken ott a 299-es ár,de figyeljetek , mert árnyalatokban is van különbség árban főleg,és összekeverik őket a trehányok. De kb mintha nem is nők vásárolnának értitek , hanem malacok ..... nem értem .

Ti észrevettétek ezt , vagy csak nálunk ilyen malacok a lányok ?


Puszikák : Hajni

9 megjegyzés:

αηιтα írta...

az előző essence 299 akcióba sokkal jobb cuccok voltak. :/ én is néztem a rúzsokat, de mindegyiknek a hegye le volt törve.. :S

Annie írta...

pont most írtam róla én is egy bejegyzést a megtévesztő akciós címke miatt, mert tényleg borzalmasan összekeverik a dolgokat és még én éreztem hülyének magam, mert csak olyan terméket vettem ki ami nem volt akciós, pedig alatta volt az akciós címke. Közben kiderült, hogy oda van írva, h melyik színre vonatkozik.. ://

Velvet FizZ Blog írta...

Nálunk egész okés volt az állvány.. Minden a helyén volt hálisten.

Ivett írta...

Ezt én is nagyon nagyon de nagyon utálom! Mindent úgy kellene csomagolni mint a NYC-os termékeket, mivel azok le vannak ragasztva így senki nem túr bele! Példát vehetne a többi cég :)

Thündérke írta...

Nálunk is tök szép/jó volt minden:) csak, kár , hogy nem fogott meg semmi:D

hajnoca3 írta...

Ivett , igen az jó lenne , de gondolom az árakon is meglátszana egyrészt , másrészt akkor tényleg kellene mindenhez teszter , mert a másiki gond az , ha sok dologhoz nincs és sokan nem akarnak zsákbamacsit venni , amit meg is értek , tudod :/

hajnoca3 írta...

Annie szerencse , hogy te is figyelmes voltál és nem jártál annyira pórul mint sokan :/ A bejegyzést meg el is olvasom !

hajnoca3 írta...

Nemár , a hegyük ? Undi :/

hajnoca3 írta...

Szerencsések vagytok , azzal meg egyetértek , én is látod csak ezt a két dolgot hoztam el .....