2011. december 15., csütörtök

Beurer manikűr pedikűr készlet

Sziasztok drágák !


Ma az egyik szülinapi ajándékomról szeretnék írni  nektek , ami nem más , mint a Beurer manikűr pedikűr készlete . I-től kaptam , és nagyon megszerettem , bátran ajánlom bárkinek , aki találkozik vele és szeretne ilyesmi magának . I tudta , hogy régóta szeretnék ilyet , és nagyon örültem , mikor megtudtam, hogy ez a szülinapi ajándékom tőle !


Így néz ki a doboz , amiben a készülék van . Azt írja , hogy kitűnő eszköz professzionális kéz és lábápoláshoz . 

A dobozon kívül a gép egy praktikus cipzáros neszeszer szerű tartóban van , ami belül hálós egy részen , oda tehetjük a használati utasítást , vagy amit akarunk .





Amikor kinyitjuk így néz ki . 3 fej van hozz , két zafír és egy filc fej , ezt írja . A filc fej sem filc szerű , olyan , semmihez nem tudom hasonlítani érzésű =) Elég erős , de ez a legalkalmasabb a polírozásra .


Ezt a fejet használhatjuk a köröm reszelésre , ami egy pillanat alatt megvan vele !

Ami külön tetszik , hogy 3 év garancia van rá , vásárolhatóak hozzá még fejek , nem elemmel hanem árammal működik , állítható a sebessége .

Tehét öszességében nekem nagyon bevált a kis kütyü , megszerettem ! =)

Van ilyenetek , esetleg akartok ?

Puszi nektek : Hajni

Nincsenek megjegyzések: