2011. december 16., péntek

OOTD - the perfect school girl

Sziasztok kisdrágák !

Sajnos ma nem leszek túl eseménnydús , és a fejemet sem vállalom a képeken , mert a bacik jól elkaptak, jól megáfztam . Most fáj a  torkom , folyik  a  nózim , égnek a szemeim , és fáradt vagyok baromira . Azonban délelőtt voltam I-nél , majd elmentünk a szüleimmel karácsonyfát venni , szóval kénytelen voltam összeszedni magam .  Most pedig egy nagy bögre forró neocitran - os teával pihenek ! Azonban hoztam képeket arról mit viseltem a karifa vásárlás közben !Amúgy azért ezt a címet adtam a bejegyzésnek , mert I mikor meglátott , ondta , hogy ebben milyen tipikus egyetemistás okoslányos vagyok ! =) Aztán poénból feltettem egy szemüvegkeretet , amivel szórakozni szoktunk , na azt látnátok =) Vizsgán plusz egy jegy a kockának kb , olyan =D

 Igen , képes voltam kifutni egy gyors kép erejéig betegen az udvarra ... ha I vagy anyu meglátja kinyírnak  =) Hehe

 

 Egyik új fav ez a gyűrű , Takko


Ing : turi , naci  skinny jeans , cipő  kínai , öv: turka , top : nemtom , turi? , pulcsi : bástya 




Ééééés sikerül fát vennünk , egy 2m 90 cm-es gyönyörűség jött velünk haza , a favásár udvarában az a illat , annyira finom , szeretem a fenyőillatot , már eleve az olyan ünnepi , nem ? Úgy várom, hogy bent legyen a szobában , jaj jaj !

Remélem ti nem betegeskedtek , és várjátok ti is az ünnepeket !

Jók legyetek , már nem sok idő és jön a sok ajiadás kapás !

Soksok puszim nektek ! Cupp : Hajni

Nincsenek megjegyzések: