2011. december 3., szombat

Ünnepekre hangolódva

Sziasztok

Közeleg a karácsony , amit én nagyon nagyon várok ! De ezzel biztos nem csak én vagyok így ugye ? =) Várom már a Jézuskát , azt a békességet ami Karácsonykor honol , a finom illatokat , főleg a fenyőfáét és a sütikét , a fadíszítést , az ajándékok átadását . Annyira szép , remélem hó is fog esni , legalább szenteste , mert az akárki akármit mond , úgy az igazi .
Szeretem a decembert , eleve ebben a hónapban van a szülinapom is , 8-án , azt is nagyon várom már . A szobámban már nekiláttam a díszítésnek , hogy egy kis kari hangulatot csempésszünk a szürke hétköznapokba .
Nos , erről hoztam képeket nektek , pár random kép csak , de remélem , hogy tetszeni fog nektek azért !













Remélem tetszett nektek ez a kis személyesebb bejegyzész =)

Ti már díszítettetek?

Puszi : Hajni

1 megjegyzés:

Renii írta...

Tegnap elkezdtem én is díszíteni a szobámat. Még az adventi koszorúm nincs kész + a falamra kerül majd egy égősor. :)