2011. december 7., szerda

Mikulás aji és elő szülinap

Sziasztok


Eléggé elfoglalt napokon vagyok túl , sok volt a prezentáció , a zh , de szerencsére minden tök jól sikerült , szóval elégedett vagyok ! Csak két vizsgám lesz , szóval jipijúpí szünet !!!!! =D Jaj de vártam már ezt !
Tegnap nálam is járt ám a Miku ! Kaptam sok arit , meg finomat , amit csak egy lány várhat ! Virgácsot szerencsére nem =D Mivel a szülinapom pedig holnap lesz , van , aki már megköszöntött , majd most ebben a bejegyzésben ezt is láthatjátok ! Nagyon örülök mindennek !

Készüljetek mert sok sok sok kép következik !


Hát nem édi ? Az a pénztárca , olyan dögi , meg a lakk is , tetszenek nagyon ! A csoki már a bendőmben végezte =D anyuci és apuci mikulása hozta nekem ezeket !


Gombóc artúr mint miki ? Must have , az idei mikiszezon ásza szerintem , tök aranyos , I-től kaptam  <3




Plusz egy meglepi ez a gyűrű , takko-s , szív alakú , bár a kép nem adja sajnos


Előszülinap , egy kedves barátomtól , egy 100 éves könyv, a Frida kisasszony első kiadása , annyira szép !


És tőle még nasi is , ajjj , de guszta !




 Gombóc Artúrral jól kijövünk !


Ezek után szerintem senkit nem lep meg,hogy mennyire örültem mindennek ! A holnapot is nagyon várom , szülinapom lesz , óje ! De nem akarok 22 lenni , maradtam volna először is 20 , majd 21 ...már megszoktam egészen , légyszi , ha valaki tud valami módszert , hogy 21 maradjak . szóljon már nekem is =D

Puszi kis olvasóim <3

Hajni

3 megjegyzés:

Barbi írta...

még van 2 órád vagyis nem tudom hánykor születtél ,de élvezd ki az utolsó óráid 21 évesen és várd hogy milyen a 22 hátha ennél már csak jobb jöhet!:)Előre is boldog szülinapoooot:)

Renii írta...

Boldog szülinapot :)

Makeupcakes írta...

Boldog szülinapot!:)

A lakk csodaszép, nekem is megvan ez az árnyalat, és mindig dicsérik!