2011. december 20., kedd

Karismink hozzávalók vásárlása

Sziasztok blogolvasó lányok !


Beugrottam a Rossmannba , mert pár dolog még szerepel a listámon , amit karácsony előtt meg akarok venni , illetve pont , hogy az ünnepekre kell megvennem .

- arany színű szemhéjpúder / essence Circus púder pipa
- átlátszó szilikon hajpánt pipa
- Alapozó
- hajfesték vagy valami hajas cucc
- az áhított vagy hasonló rúzs vagy szájfény pipa


amikor bementem a Rossmannba , elámultam . Rengeteg ember , de tényleg nagyon sok . elindultam befelé , lökdösődés , tömeg . Alig lehet a sminkes pultokhoz odaférni . Alapozót ezért is nem vettem , mert próbálgattam magamon , de annyian voltak , hogy már nem fért bele az időmbe . Ami jó , hogy minden le van árazva , de tényleg minden márkának akciói vannak . Holnap még próbálkozunk Istivel , még ajinak is kell egy két apróság . Tehát a kis listámról megvan az arany cucc , végül az essence Circus púdere mellett döntöttem , mert annyira pigmentált,hogy tökéletes  szemhéjra is ! Néztem még egy lovely-t is , de az sem volt pigmentáltabb mint ez ,meg az rezesebb volt , ezért ezt vettem , mert arcra is jó lesz . Aztán kerestem a hőn áhított rúzst , amit napok óta posztolgattam . Igaz ugyanolyat nem ,de egy gyönyörűt találtam . Szép narancsos , barackos szín amiben arany csillámok vannak , tehát karácsonyra must have ! Ez egész pontosan a NYC 413-as rúzsa , ami a Rose Gold nevet viseli . Aztán kellett még a nem rég mutatott frizurához átlátszó szilikon gumi , az is megvan ! Holnap még kellene vagy hajfesték vagy valami más , ami ha meglesz bemutatom , addig titok =)
Most pedig jöjjenek a képek :




Sminket nem teszek fel mostanában ennek az az oka , hogy tiszta náthás vagyok még mindig , sőt az orrom most durrant be teljesen , a hangom valami felismerhetetlen mély dörmögés =) Szóval egyelőre csak kenegetem a sebeket vazelinnel , és ápolom őket , hogy karácsonyra ha sminkelek ne kelljen egy kiló korrektort felkennem, hogy kinézzen valahogy =)

Melyik alapozót ajánlanátok nekem max 1500 - 2000 Ft értékeben ? Vagy olcsóbban persze ....


Köszi puszi  : Hajni

6 megjegyzés:

Viktória írta...

a rúzs tetszik :) jó alapozót szerintem ennyiért nem nagyon lehet kapni. :(

Rose írta...

Én az Avon matt hatású alapozóját tudom ajánlani. Akciósan Kb. 1000 Ft, de normál áron is csak 1850 Ft. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. :)

petya írta...

Csaj!
Figyelj arra, hogy a megszólításod nem az igazi... Nem csak lányok olvassák a blogod, és ez már sokadik alkalom!

csak1csajszi írta...

Én is Avonosat használok,és teljesen jó,nem kell belőle sok,már meg van egy ideje,és még mindig több,mint félig van :D Igaz nem is sminkelek mindennap :D

hajnoca3 írta...

Petya : Bocsi =) Ez most meglepett , az az igazság , de elnézést kérek akkor a férfi olvasóktól ! =)

Köszönöm a tippeket =)

Monika írta...

Szia.

A szilikon hajpántot hol vetted? Köszi :)