2011. december 18., vasárnap

Ünnepi frizupróba

Sziasztok drágák

Most megmutatom nektek mivel szórakoztam egyik nap , milyen hajat tanultam meg . Nem nehéz egyáltalán én is egy videóról lestem el .



Na milyen lett ? Nekem tetszik , szerintem bevetem majd az ünnepek alatt , mert kicsit alkalmibb mint a simán kiengedett haj.

Az elkészítéséhez belinkelem nektek is a videót , próbálkozzatok és ha kéész mutiiii :




Ezenkívül még lenne két kérdés , amiben tök hálás lennék ha segítenétek nekem !

1. Ilyen színű rúzst ismertek ? Lehetőleg ne high end-es márkából,de azt is szívesen megnézem , de elsősorban  valami drogériás termékre gondolok ! Nagyooooon tetszik és szeretném az ünnepekre , hogy rajtam virítson ! 


2. Hogyan kell Paypallal fizetni ? Vagy egyáltalán elintézni , hogy a rendes kártyám és az össecsatlakozzon ?

Köszi nektek és sok puszi :


Hajni

4 megjegyzés:

Renii írta...

Rúzst nem ismerek ilyet, de egyből a Sleek Pout Paint-ei ugrottak be róla :D

hajnoca3 írta...

Hm , na ja =) Bár ez Barry M amúgy a képen !

Dia írta...

Hajni , Viki (Viktorya sytle) nagyon jól leírta a paypalos témát, én is az alapján csináltam meg:)

hajnoca3 írta...

Hú Dia köszi =) El is olvasom , ugyanis nagy csapásra készülök az ebay ellen =)