2011. december 11., vasárnap

Szülinap , ajihalmok

Sziasztok kis bloganygalok !


Képzeljétek , 22 lettem , öreg öreg , de tegnap megkérdeztek , mennyi ? 32 ? Na mondom köszi , erre jött a puncsolás , hogy nemis nézel ki 22 - nek na ! Na persze ! Az elmúlt napokban annyi köszöntést kaptam , de annyit , hogy hú ! Még Fruzsi is írt nekem Facebook-on , tudjátok a szupi szupi blogos Fruzsi , hát nem aranyos !? Na és persze a sok ajándék , ne tudjátok meg , extázis ! Szóval hoztam most nektek képeket , de ez még csak az elmúlt napok történéseinek első fele lesz , mert sok van ! És rengeteg tesztelnivaló csodaság !


Anya nagyon finiket varázsolt az asztalra


Kávétorta , anya műve , nagyon finom volt !



Óriási ajándékcsomag ,  mikulásvirág





Nagyon vágom azt a finomat


Nikitől , mágneses körömlakk , már aznap kipróbáltam

Az ajándékok tömkelegét majd a következő részben mutatom meg , de elöljáróban megsúgom , hogy akadt ám köztük sok beauty dolog , körömlakk , körömreszelő-polírozó gép , ékszer , ruha , szóval sok sok sok szépség ! Ja és táska is , igaz az picit csalás volt,mert előbb megkaptam 

Köszönöm azoknak a drágának , akik itt blogon megköszöntöttek , nagyon  örültem és jólesett , puszi , de nagyonnagy nektek !

Jók legyetek és vigyázzatok magatokra !

Puszi : Hajni

3 megjegyzés:

Dia írta...

boldog szülinapot így utólag is!:)

Makeupcakes írta...

Boldog szülinapot!:)
Ó, mindjárt 100 követőd lesz!:)

hajnoca3 írta...

Köszönöm <3 =)