2011. december 2., péntek

Lady Gaga - Marry the night smink

Sziasztok

Ma Lady Gaga sminkje inspirált , amit a legújabb , Marry the night című klipjének egyik jelenetében visel . A tusvonalakon van a lényeg , amik érdekes mód pár mm-rel az alsó szemív alatt futnak , majd felül is két vonal olvad egybe .  Szerintem tök érdekes . Mondjuk nem tudok ki szereti Lady Gagát és ki nem , de valamit biztos jól csinál ő is , ha a szájukra veszik az emberek , nem ? Én csípem , hogy különc , meg a számíit is szeretem . Érdekes egy ember és személyiség lehet .


 Próbálkoztam , mellé enyhe füstös hatást próbáltam elérni



Egybefutó tusvonalak

Akit érdekel a szám :


Nem az eredeti klipet tettem be , mert az 13 perces , ez csak a szám .


Kerestem egy képet a klipből erről a sminkről , már amennyi látszik belőle

Közben erre is rábukkantam , hát nem jópofa?

Mi a véleményetek ?

Puszi : Hajni

1 megjegyzés:

Aviana Rahl írta...

Ez a mini Gaga válogatás nagyon tetszik! Abszolút felismerhető, mindegyiken :P
És az új száma, uu..nagyon imádom!!!! :P

Üdv, avianarahl.blogspot.com